Goedemorgen dames
ja het is hier heel erg vroeg naomi heeft erg last van het uurjte verschil maar oke daar komen we ook wel weer uit
Ik heb heel erg leuk nieuws WE ZIJN WEER ZWANGER
naomi krijgt er een broertje of zusje bij
het is nog heel pril ben net 4 weken maar vind het zo leuk
omdat we al vanaf april bezig zijn tenminste bezig ik moest eerst naar hetziekenhuis ik mag niet zomaar zwanger worden omdat ik na de geboorte van naomi twe longembolie s heb overgehouden dus eerst moest mijn bloed nagekeken worden eerste keer was niet goed tweede keer wel
alleen moet ik wel als ik bevallen ben 6 weken bloedverdunners prikken maar dat geeft niet
wel ben ik bang dat het fout gaat blijft een beetje in mijn hoofd spelen omdat ik voor naomi ook een miskraam heb gehad wat toen heel bijzonders was ik had namelijk een mola zwangerschap
sorry dat het laatste stukje een beetje negatief is
maar we proberen om positief te blijven dat vinden we wel belangrijk
nou het is weer een heel verhaal geworden
kus melanie en naomi natuurlijk
ja het is hier heel erg vroeg naomi heeft erg last van het uurjte verschil maar oke daar komen we ook wel weer uit
Ik heb heel erg leuk nieuws WE ZIJN WEER ZWANGER
naomi krijgt er een broertje of zusje bij
het is nog heel pril ben net 4 weken maar vind het zo leuk
omdat we al vanaf april bezig zijn tenminste bezig ik moest eerst naar hetziekenhuis ik mag niet zomaar zwanger worden omdat ik na de geboorte van naomi twe longembolie s heb overgehouden dus eerst moest mijn bloed nagekeken worden eerste keer was niet goed tweede keer wel
alleen moet ik wel als ik bevallen ben 6 weken bloedverdunners prikken maar dat geeft niet
wel ben ik bang dat het fout gaat blijft een beetje in mijn hoofd spelen omdat ik voor naomi ook een miskraam heb gehad wat toen heel bijzonders was ik had namelijk een mola zwangerschap
sorry dat het laatste stukje een beetje negatief is
maar we proberen om positief te blijven dat vinden we wel belangrijk
nou het is weer een heel verhaal geworden
kus melanie en naomi natuurlijk