hoera hoera

Goedemorgen dames

ja het is hier heel erg vroeg naomi heeft erg last van het uurjte verschil maar oke daar komen we ook wel weer uit

Ik heb heel erg leuk nieuws WE ZIJN WEER ZWANGER
naomi krijgt er een broertje of zusje bij

het is nog heel pril ben net 4 weken maar vind het zo leuk

omdat we al vanaf april bezig zijn tenminste bezig ik moest eerst naar hetziekenhuis ik mag niet zomaar zwanger worden omdat ik na de geboorte van naomi twe longembolie s heb overgehouden dus eerst moest mijn bloed nagekeken worden eerste keer was niet goed tweede keer wel

alleen moet ik wel als ik bevallen ben 6 weken bloedverdunners prikken maar dat geeft niet

wel ben ik bang dat het fout gaat blijft een beetje in mijn hoofd spelen omdat ik voor naomi ook een miskraam heb gehad wat toen heel bijzonders was ik had namelijk een mola zwangerschap

sorry dat het laatste stukje een beetje negatief is

maar we proberen om positief te blijven dat vinden we wel belangrijk

nou het is weer een heel verhaal geworden

kus melanie en naomi natuurlijk

Gefeleiciteerd met je zwangerschap.
Heel erg spannende tijd gaan jullie tegemoed. Pas heb ik toevallig gelezen over een mola zwangerschap, kennisj van mijn vriendin heeft het gehad. Moet zeggen dat ik er nog nooit van had gehoord. Maar na het lezen van dat artikel besefte ik me weer hoe simpel het bij mij allemaal verlopen is.

Sterkte en toch ook genietse

Pauline

Hee
 gefeliciteerd!!!

Ik weet wat een molazwangerschap is, komt nogal wat bij kijken hè.

Nou meid geniet alvast van je prille zwangerschap enne wel even bijslapen hoor, jij bent wel een hele vroege

Groet Renske

Sjow jij was echt vroeg vanmorgen!!!

Maar hartelijk gefeliciteerd hoor!!! Hopelijk verloopt deze zwangerschap helemaal volgens het boekje!!
Ik had ook nog nooit van een mola? zwangerschap gehoord...?

Ben nu wel benieuwd naar wat dit is?

Liefs Lonneke

Terug
Bovenaan