Hoera!! Ik ben tante geworden!!

A

Anoniem

Guest
Ik ben supertrots!! Gisteren om 22.10 is na een zware bevalling mijn neefje: Justin geboren!! Je spreekt het op zn Nederlands uit. Dus echt met de J.
Mijn zus had toen ze ingeleid zou worden al 2cm ontsluiting. Ze hebben in het ZH wat ingebracht bij haar, en dat zou dan de weeen op moeten wekken. Maar dit gebeurde bijna niet. Soms, maar dan zakte het snel weer weg. Ze heeft een goede nacht in het ZH gehad, en de volgende morgen hebben ze weer dat spul bij haar ingebracht. Het is rustig gebleven tot ze inwendig onderzoek gingen doen... Toen hebben ze per ongeluk haar vliezen gebroken. En zo zijn ze erachter gekomen dat Justin in het vruchtwater had gepoept.
Hij moest dus zsm gehaald worden! Vanaf het moment dat ze via een infuus de weeen op gingen wekken, heeft het nog 7uur geduurd voor hij er was. Ze heeft het erg zwaar gehad, maar is echt superblij! En het is ook een topprestatie hoor, van een vrouw.

Nu wou ik tuurlijk vanmorgen al naar haar toe. Maar ze was nog in het ZH omdat de kleine eerst nagekeken moest worden door de arts. En die was er zolaat gister niet meer. Nu zijn ze wel thuis denk ik, maar nu moeten we wachten tot Dylano wakker word. En ik wil zo graag! Ben zo nieuwsgierig naar mijn neefje!
Zal nog wel foto's wegzetten binnenkort.

Liefs Debby.

heey debby,van harte gefeliciteeerd joh met julie neefje!!!!!
ja kan me voorstellen da je staat te poelen om te gaan!

mn zus was 5dgn eerder dan mij bevallen en ik was hartstikke blij da k er nog heen kon..toen ik ging zei ze nog ..nu kom ik de eerstvolgende x bij jouw..en da was ook zo!

he meid geniet lekker v dit nieuwe geluk in de familie en veeeeeeeel plezier zo.
ben benieuwd hoe delano reageert ..kan ie vast wennen.dikke kus v jayda en antoinet

sorry..poelen moet popelen zijn   en heb   dylano's naam verkeerd getypt...

Van harte gefeliciteerd hé meid!
Altijd mooi zo'n nieuw mensje erbij! Kan me voorstellen dat je staat te springen.
Ben benieuwd hoe dylano op zijn kersverse neefje reageerd, leuk hoor!
Voor straks in ieder geval... Veel plezier.

Groetjes
Achnita

Hoi Debby,

Gefeliciteerd!! Leuk allemaal mannetjes bij jullie!

groetjes Maris

aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhh wat een schatje. Wat lijken die van ons dan opeens enorm groot he

Terug
Bovenaan