Hoera ik ben zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo meiden,

Ik ben zo blij, maar wil het nog niet met familie delen, maar wel met iemand over praten vandaar mijn berichtje hier.

In oktober bij mijn eerste zwangerschap (7wkn) een miskraam gehad en nu 6 wkn zwanger zonder bloedverlies. ik voel me helemaal top.(op mijn borsten na dan en eetlust hihihi). wat ik wel heb nu is een rustig gevoel niet te vrolijk vanwege mijn eerste ervaring. durf nog niet echt blij te zijn en ik hoop dat het na de eerste echo wel kan als alles goed is.

7 augustus de eerste echo dan ben ik 81/2 week. ik vroeg me af of je hier ook een foto van krijgt? en zo niet wanneer dan wel?
 zijn er nog meer meiden in maart uitgerekend?

iedereen gefeliciteerd!!!!.

gr tammy

o gefeliciteerd ik ben net bij de dokter gewwest en ben nou 8weken en 4 dagen en heb de eerste foto gekregen.ben 4 maart uitgerekend.beter dat je je eigen nou zo goed voelt.
last van borsten en buik nemen we maar op de koop toe he voor zo iets moois

Hey,

Gefeliciteerd met je zwangerschap en ik hoop dat alles goed gaat. Ik ben zelf vandaag 7 weken zwanger en juich ook niet te veel. Afgelopen maart had ik ook een miskraam, was wel vroeg, maar toch.

Ik ben 15 maart uitgerekend en krijg volgende week woensdag een echo. Dit is ons tweede kindje.
Ik ben zelf erg moe en me borsten voelen niet fijn aan, maar ja het hoort erbij.

Wij hebben het ook niet aan de ouders verteld, we willen nog effe wachten.

Als je wil mailen hoor ik het wel.

Groetjes,

Angel

hoi hoi,

jij ook gefeliciteerd, wat spannend dat je bijna je echo hebt, ik kan ook niet wachten.
je bent wel snel na je miskraam weer zwanger geraakt zeg, bij mij duurde dat veel langer (misschien omdat ik het erg onregelmatig was).

ik hoop dat alles goed is. gefeliciteerd.

gr tammy

hallo,

van harte gefeliciteerd met je zwangerschap... en het gaat vast allemaal goed nu.
ik was eigenlijk 4 maart uitgerekend, maar ik heb van de week een miskraam gehad.. snik snik... ik vind het echt zo naar, maar ja je doet er niks aan.
gelukkig heb ik al een prachtige meid van 19 maanden, die maakt een hoop goed.
ik schrik wel een beetje te lezen dat het zo lang kan duren voor je na een miskraam dus weer zwanger kan raken ( maar goed dat hoeft dus niet ) gewoon maar afwachten...
ik heb vorige week nog op dit forum geschreven dat ik zwanger was enzo... zo zie je maar hoe het kan gaan.
Nou als het weer raak is schrijf ik zeker weer, want het is wel fijn om het even kwijt te kunnen als je het thuis nog aan niemand verteld hebt.
heel veel sterkte iedereen met de zwangerschap..

groetjes van mij

Mijn eerste echo ook gehad met 8 1/2 week. We hebben er ook een foto van gekregen. Heel bijzonder om te zien, twee bolletjes (hoofdje en het lijfje) en nog niet echt een mensje.... maar erg leuk om naar te kijken!

Hallo,

ten eerste gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ik heb mijn eerste echo ook bij 9 weken gehad en toen kreeg ik drie foto's mee. Heel leuk om te zien allemaal. Ik weet niet of dit standaard is, maar het lijkt me voor hun een kleine moeite toch?

groetjes Danique
22w2d

Hoi Tammy

Van harte gefeliciteerd!!!
Geniet van je zwangerschap!!

Groetjes Antoinet

Terug
Bovenaan