Hoera, ik ben zwanger!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Wat een geweldig gevoel om te weten dat we zwanger zijn. Het heeft nu een half jaar geduurd en we zijn nu 7 weken zwanger. Ik heb alleen veel last van steekjes onderaan aan de linker kant van mijn buik. Herkent iemand dit???  Maar de andere keer heb ik het weer boven aan mijn buik. Wel eng hoor allemaal, je hoopt zo dat het allemaal goed gaat. Ik heb 28 september mijn eerste echo en ben heel benieuwd.

Groetjes S

hoi hoi is normaal hoor ik heb dan ook ben nu 8 weeken zwanger heben van de week het hartje zien klopen   maar ik heb soms gewoon buikpijn en ook pijn in me zie maar hoort er bij dus maak je geen zorgen aleen als het steeken worden liefs jolanda

hoi hoi,

gefeliciteerd met je zwangerschap
Ook ik heb last van steken aan de linker kant en soms het gevoel dat ik ongesteld moet worden! Maar iederen zegt dat dat er bij hoort.
Zo als ik zelf heb uitgerekend ben nu 8 weken en 4 dagen zwanger en mogen we de 27e naar de verloskundige allemaal spannend

xxx

Wat fijn dat jullie zo snel reageren. Ik ben blij te horen dat dit bij jullie ook het geval is. Wat leuk dat jij (kapster) al een echo krijgt en natuurlijk gefiliciteerd allebei. Ik krijg 28 september mijn eerste echo en ga zo bloed laten prikken. Ik heb wel ineens kleine jeukende bultjes (uitslag) bij mijn kaak en wang gekregen. Herkennen jullie dit mischien ook ergens van????

Groetjes Sophia

Terug
Bovenaan