HOERA IK BEN ZWANGER

Hoi hoi dames,  

Ik zal jullie het nieuws ook maar vertellen want ik geloof het zelf ook nog niet maar het is toch waar ik ben opnieuw ZWANGER.

Ik moest Zondag 15 a Maandag 16 Januari ongesteld worden maar het kwam niet wel heeft het zitten rommelen al verleden week al. Ik moet ook al vaak s'nachts plassen en heb steeds honger. Gister middag dacht ik van zo en nu ga ik testen. Ik kon het niet geloven 2 dikke strepen op de zwangerschaptest.

Ik heb in toen in Januaria 2004 een miskraam gehad en wij lopen vanaf December 2004 bij de gynaecoloog. Ik heb alle onderzoeken bij hem gehad en op 25 November 2005 een kijkoperatie gehad. Toen moest ik 13 December 2005 bij hem terug komen voor de uitslag. En weer alles is goed de gynaecoloog zei tegen mij je zit in een groep dat je zoweer zwanger raakt.

En ja hoor hij heeft gelijk. Nu moeten me man en ik 31 Januari bij hem komen dan krijg ik een binnenwaartse echo om tekijken dat alles goed gaat.
Dus jullie begrijpen dat ik best weer bang bent om weer dat het straks mis gaat.
Als ik 31 Januari bij hem komt dan ben ik ongeveer 7 weken .
Maar ik hou jullie allemaal op de hoogte hiervoor.
Zelf voel ik mij veel beter dan de eerste keer.

Ik hoop voor jullie allemaal dat jullie ook heel snel zwanger raken ik zal voor jullie duimen dames.

Allemaal de groetjes van Brenda,      

Heee weer iemand zwanger!!! HOERA!!
Ik kan me de angst wel voorstellen hoor voor weer een miskraam maar daar moet je niet teveel bij stilstaan. (ik heb ook een mk gehad en ben er ook weer bang voor als ik nog eens zwanger wordt) Dit is vast een heel gezond kindje wat over een maandje of 8 te wereld komt!!!
Ik hoop dat ik je snel achterna kan na 3 jaar wachten...
lfs inge

Joepie!!!!!

Te gek zeg, van harte gefeliciteerd. Als het zo door gaat met "al" die zwangeren, kunnen ze dit forum wel opdoeken en is iedereen binnen een maand zwanger...
Zucht....als dat eens zo kon zijn.

Geniet er lekker van, op jullie roze wolkje.

Liefs Cindy

Hee Brenda,

Van harte gefeliciteerd. Wat een hoop zwangere deze maand. Leuk om ook eens goed nieuws te lezen. Ik hoop dat er nog vele zullen volgen. Geniet van je zwangerschap.

Groetjes Niekie

Terug
Bovenaan