HOERA! Ik mag thuis bevallen!

Hoera! Vandaag ben ik precies 37 weken en mag de kleine dus thuis geboren gaan worden! Een fijn idee!
Alleen mag het nog wel even duren aangezien we het thuis nog niet helemaal op orde hebben. Ik denk dat woensdag de boel wel klaar is, of dat hoop ik tenminste!
Ga zo wel mijn ziekenhuistas pakken en natuurlijk de logeertas voor mijn dochter. Het wordt echt spannend nu zeg! Het spookt echt heel de tijd door mijn hoofd, met als grootste vragen, wanneer komt het, wat wordt het en hoe zal alles verlopen???

Helaas hebben we het niet zelf voor het zeggen wanneer de kleine wil komen. Ik ben vandaag ook 37wk.Erg spannend.Al bedenk ik mij wel dat het ook nog 5wk zou kunnen duren.
Al zou ik het liefst vandaag bevallen.

Succes met laatste loodjes.

van mij mag het nog wel 5 weken duren hoor! Maar niet langer want dan moet je alsnog naar het ziekenhuis.. haha.. Maar ik vind het nog zo leuk, voel me heerlijk, wil het het liefste zo lang mogelijk rekken! Waarschijnlijk ga ik het nooit meer meemaken en dat vind ik echt heel erg. Dus laat die kleine nog maar even lekker zitten, kan ik er nog even heerlijk van genieten!

Spannend he, die laatste loodjes.
Mijn man is zenuwachtiger dan ik omdat we ook nog wat kleine dingen moeten regelen voordat de baby komt.
Vandaag heb ik het wiegje alvast opgemaakt en de kleertjes en kruiken erin gelegd.

Moet wel nog een ziekenhuiskoffertje maken (just in case...) en de box moet gemonteerd worden.

Gr,
Mariska1973

wat fijn hé die grens van 37 weken!!

ik heb mijn tas al even klaar,al hoewel is er steeds wat bij doe.
tas van mijn dochterjte is ook al in de maak.
de box laten wij nog even op de laatste stand,dit omdat dochter lief er soms nog wel is in zit en ik dit even wil aanhouden voor als ik me armen niet vrij heb :)

Terug
Bovenaan