Hoera, Isa is geboren (12-09-2007)

A

Anoniem

Guest
Gisteren, 12 september, ben ik bevallen van onze dochter Isa. Alles is goed gegaan en ik ben lekker thuis bevallen. Om 02:30 werd ik wakker omdat ik moest plassen, ik voelde toen ook wat kramp. Toen ik in weer in bed lag weer kramp en daarna weer. De "kramp" bleek om de 5 minuten te komen en waren dus weeen. Tot 06:00 uur die ochtend bleven ze om de 5 minuten komen. Toen opeens werd dat 2 tot 3 minuten. Ik heb toen de dokter gebeld, die was er om 06:45 uur. Bij inwendig onderzoek bleek ik 5 cm ontsluiting te hebben maar de kleine lag erg diep en drukte flink met haar hoofd. De dokter heeft toen besloten mijn vliezen te breken. Dat was wel even heftig want toen kwam ik in een weeenstorm terecht. Dit duurde gelukkig niet meer als een half uur want toen mocht ik al gaan persen. Binnen 3 persweeen was onze Isa geboren. Heb wel 4 hechtigen maar ook daar weinig last van.
Al met al dus een supersnelle bevallig. Van de eerste wee tot de geboorte 5 uurtjes.
Voor degene die nog moeten veel succes. Het is het waard (al kun je dat op het moment zelf misschien niet geloven).

Groetjes Nathalie

Hoi Nathalie,

snel gegaan hoor! gefeliciteerd met je dochter Isa.
geniet ervan en heel veel geluk!!!

groetjes Bianca (40 wkn)

Oh ja, onze "kleine" meid woog bij de geboorte 3800 gram. Gemeten is ze niet, maar haar Nijntje pakje van de Prenatal maatje 50 was helaas te klein!

super gefeliciteerd met jullie kleine meid
geweldig zon bevaling daar hoop ik ook op ha ha
\je geeft ons weer een beetje moed want al die erge bevallingen daar word ik niet vrolijk
van als je zelf nog moet
geniet van de kraamtijd
gr marina 39w6d

Gefeliciteerd met Isa!!!! Leuke naam.
Dat was een supersnelle bevalling zeg, ik wens jullie veel geluk en gezondheid toe.

Miriam, mama van Aylin en Yasmine.

Hoi Nathalie,

Hartelijk gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Isa!
Wat een snelle bevalling! Ben wel blij dat het door heeft gezet. had al gister een topic geplaatst met je naam. Ik dacht en hoopte al dat je was bevallen.
Precies een week na je uitgerkende datum.
Ik ben nu dus ook overtijd gister was mijn uitgerekende dag.
ik ben er eigenlijk best goed onder tot nu toe.

Lekker genieten meid van je kleintje.
Kan je foto plaatsen? Ben erg benieuwd hoe jullie dochter eruit ziet.

Heel veel liefs An 40,1 weken

Van harte gefeliciteerd met jullie dochter!! Fijn dat het zo vlot is gegaan. Nu lekker genieten van je kraamtijd. Veel geluk!
liefs, daantje

Terug
Bovenaan