HOERA !! Kyra is geboren op 21-10 !!

A

Anoniem

Guest
hoi allemaal,

Onze dochter Kyra Pauline is gisterenochtend om 9.18 uur geboren. Zoals jullie vast wel weten lag ze in stuit. We hadden gekozen voor een stuitbevalling. Nou, echt alles was zo onwerkelijk, korte versie, binnen zeven uur na het breken van de vliezen waren we thuis met onze dochter !!!

Lange versie: Om 5.05 braken mijn vliezen, ziekenhuis gebeld, nog geen wee gehad, maar mochten lekker komen, dus rustig aan dachten we. Om 5.45 uur eerste wee, en om 6 uur manlief verzocht haast te maken, weeen om de 7 minuten. 6.20 uur in ziekenhuis, weeen om de 3 minuten. 6.30 uur gyn aan het bed, bijna 7 cm ontsluiting. 8.48 uur begin persen en om 9.18 uur is ze geboren !! Ondanks de stuitbevalling dus alles erg voorspoedig. Zelfs zo dat we om even na éen uur thuis waren !!

Mooier kan niet. Meer info later xx

Gefeliciteerd met de geboorte van Kyra!

Geniet er van

Maple (Marielle)

Van harte gefeliciteerd met Kyra en veel geluk!

Liefs Janine

hey hope

gefeliciteerd met jullie kleine meid!
gaat er maar lekker van genieten!
ene nou ben je me nog voor geweest ook ik moet nog ff wachten die van mij heeft nog geen zin om te komen maar goed.

groetjes   bianca 39wk 6dg

Van harte met de geboorte van Kyra!
Supersnel gegaan dus! heerlijk hoor, nu maar lekker genieten van dit meisje van jullie!

Ik hoop dat ik ook snel zal volgen!!!

Groetjes suzanne 40+1

Wauw dat klinkt idd erg spoedig... heb je veel last van naweeen gehad?

Maar eh... Gefelciteerd met Kyra!!!! Genieten nu laat je lekker in de watten leggen. Heb je een beetje een leuke kraamhulp?

Monique

Hee Hope!!

GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER KYRA!!!

Eindelijk mogen jullie nu dan gaan genieten van jullie prachtwonder!!
Laat je lekker verwennen meid!!

Liefs, Marielle

Gefeliciteerd met jullie dochtertje!!
Wat fijn dat de bevalling is meegevallen!

Groetjes Rian

Terug
Bovenaan