hoera mijn zus is na 5 jaar zelf zwanger geraakt

A

Anoniem

Guest
hoi

na 5 jaar en na  de hele medische molen is mijn zus zelf zwanger geworden
ik ben zo blij het lijkt wel of ik zelf zwanger ben nu krijgen mijn kindjes een neefje of een nichtje bij.
ze had de hoop al opgegeven en ik zei tegen haar dat ze maar moest testen omdat ze zo van die klachen had en ze was al 3 weken over tijd en ze dacht ik heb al zoveel geld verspild aan al die testen ik wil niet nog een keer teleurgesteld worden.
het is een wonder want ik het ziekenhuis zeiden ze dat ze maar 20 % had om zelf zwanger te worden vanwegen het zaad van haar man.
maar nu heeft ze een zeurende pijn in de buik maar dat hoort er gewoon bij omdat er vanalles aan het veranderen is in haar lichaam maar ze is zo bang dat het nu mis gaat maar ik hoop het niet voor haar. maar ik wens haar alle geluk toe die ik maar kan wensen.

groetjes kristel 2lingmama

Wat geweldig zeg, na 5 jaar.
Niet te geloven.
Geniet er maar van met z'n allen.
Ik hoop voor jullie dat alles goed zal blijven gaan.
Liefs Rene

Dat is echt fantastich en ik zit al te klagen na anderhalf jaar.Maar ik heb weer een ander probleem.Mijn eitjes groeien niet vanzelf dus daar heb ik hormoon spuiten voor.Mar het mag nog niet baten.In inder geval van harte GEFELICITEERD met je zuster en geniet er lekker van.

Groetjes Wendy

Terug
Bovenaan