hoera, nieuw forum!!

Hoi meiden,

wat goed dat dit forum er eindelijk is! Ik zie veel bekenden van de ander forums zich hier ook aansluiten.
Zal me even voorstellen; ben Floor, getrouwd met mijn grote liefde, 29 jaar en heb in de afgelopen 16 maanden 5 miskramen gehad.
Nu zijn er inmiddels veel onderzoeken gedaan, maar ze hebben nog niets kunnen vinden.
De laatste miskraam is inmiddels 2 maanden geleden en afgelopen maand zijn we er weer voor gegaan.
Heb niet echt symptomen, maar ben nu 1 dag overtijd.
Binnenkort weten we meer....
Ik wens iedereen heel veel succes met de volgende zwangerschap en hoop dat alles nu wel goed zal gaan met ons!!

Groetjes Floor

zo oneerlijk!!! 5 miskramen,en sommigen die rommelen maar aan,en krijgen kinderen bij de vleet,denken niet aan hun gezondheid,niks...ik hoop voor je dat jou tijd nu ook eindelijk eens komt!!!

Hoi Floor,

Ik ken je nog van het forum verlies en verdriet. Ik heb 2 miskramen gehad en vind het heel moeilijk om daarmee om te gaan, heb respect voor jou hoor! Hoop dat je zwanger bent en het nu eindelijk wel goed gaat. Maar uit die onderzoeken is niets gekomen begrijp ik, wat zeggen de gyneacologen ervan? Het frusterende is dat we wel zwanger kunnen worden, maar uitdragen lukt niet.

Groetjes Ingrid

He meiden,

Jeannette en Ingrid, jullie ken ik inderdaad nog van het 'gevreesde'forum. Leuk om jullie hier ook weer tegen te komen, betekent toch dat we weer een stapje verder zijn! Hou jullie zeker op de hoogte en hoop snel iets positiefs van jullie kant te horen.

Groetjes Floor

Hoi Floor,

Ik had je verhaal inderdaad al eens gelezen op een ander forum. 5x een miskraam. Ik kan me niet eens voorstellen hoe jij je moet voelen. Ik hoop voor je dat het deze keer echt raak is en dat je met glans de eerste 12 weken door staat. Zelf heb ik een maand geleden een miskraam gehad, dat was in mijn 8ste week. Mijn eerste ongesteldheid zit er nu ook weer aan te komen. Ik hoop zo dat het niet te lang duurt voor ik zwanger ben. Ik merk nl. dat na de miskraam mijn verlangen naar een kind nog veel groter is dan voorheen. Ik kan mij zo voorstellen dat jij dat helemaal hebt!

Succes!!

Groetjes Frederique

Lieve Floor,

Ik moet zeggen dat ik erg veel respect voor je heb. Ik hoop echt dat het deze keer raak is voor jou en als dat zo is, dan hangen we allemaal de vlag uit na 12 weken!

Groetjes,
Ongeduldje32

Terug
Bovenaan