Hoera! Nils is geboren op 23 februari!

Hallo allemaal!

Hier een trotse moeder... Na 4 rommelige nachten was het zondagnacht dan toch zo ver. Om 5.00 's ochtends zetten de weeen door. Om half 8 werden mijn dochter en zoon opgehaald door oma (ik kon ze nog fijn gedag zeggen), om kwart voor 8 kwam de vk en kon ik direct naar het ziekenhuis met 5 cm ontsluiting. De vk dacht dat ons kind in het vruchtwater had gepoept. Kwart over 8 waren we in het ziekenhuis, snel aan allerlei banden. Op dat moment had ik al 7 cm ontsluiting. Op het moment dat mij werd verteld dat ik mocht bellen als ik persdrang dacht te hebben, kwam de eerste perswee er al aan. Na 10 minuten persen kwam Nils Erik ter wereld om 10.07. Het deed uiteraard pijn, maar het was een vlotte bevalling zonder knip dit keer! Wel ingescheurd en gehecht, maar toch minder pijnlijk. Voorlopig lig ik nog veel in bed, dus ik wens jullie allemaal een goede tijd toe als jullie nog moeten bevallen. Voor alle moeders: gefeliciteerd en doe rustig aan. Ik kom vanzelf weer kijken!

Groetjes, Sheila (weer bevallen na 40 weken en 5 dagen, trotse moeder van Kirsten, Mats en Nils!).

Dag Sheila,

Allereerst een dikke, dikke proficiat met jullie kleine ventje!!
Wat bedoel je precies met rommelen?
Had je dan last van voorweeën? Of wat voelde je precies?
Ik heb de laatste avonden ook enorm veel last, maar zet nooit door. Dus ik ben wel benieuwd eigelijk...

GENIET NU MAAR VAN JE KLIEINE VENTJE!!

Liefs,
van ons...

Hoi Febeke,

Toch nog even een snelle reactie; ik heb idd 4 nachten slechter geslapen door onregelmatige voorweeen. Pas de 4e nacht zag ik dat ik wat bruin slijm verloor (tekenen) waardoor ik toch wel hoopte dat dit de laatste nacht zou zijn. Vanaf half 12 's avonds rommelde het weer. Pas om een uur of 5 wist ik dat het voor het echie was.

Overigens woog hij 3880 gram (250 gram meer dan mijn oudste zoon met dezelfde zwangerschapsduur!!!) en was hij rond 50 cm. Verder loop sinds vandaag de voeding en is zijn temperatuur constant. De eerste 2 dagen zorgde dit voor wat problemen. Het is een tevreden mannetje en zus en broer zijn apetrots. Alles loopt nu goed!

Groetjes, Sheila.

Hoi Sheila,

Nou meid van harte gefeliciteerd met Nils....waren je voorweeen toch ergens goed voor. Hier is het errug rustig. Vanaf zondag bijna geen krampje meer gevoeld (wel de baby gelukkig) dus tja, ik weet het niet maar het kan zo weer veranderen en ik hoop dat dat ook snel gebeurt natuurlijk. Jij heel veel geluk met Nils, geniet er van en ik hoop je hier weer eens te 'spreken'...liefs, Elle.

Terug
Bovenaan