Hoera, onze kleine meid Sam is geboren

Hallo allemaal!

Hier een zeer gelukkige nieuwe moeder!
Onze kleine meid, Sam is  vrijdag 21 oktober door mij en een akelige tang op de wereld gezet!
Hoera, hoera, hoera!
Wij zijn zo gelukkig!
Zoals de meesten van jullie inmiddels ook weten is het gevoel onbeschrijflijk!
Wij leven niet op een roze wolk, maar in een roze wereld (letterlijk en figuurlijk). Dit is een quote van mijn vriend, een geweldig nieuwe papa!
Sam is met de tang ter wereld gekomen.
Dat was minder. Het wordt ook niet vaak meer gedaan ivm met de moeilijkheid van de handeling door de gynaecoloog. Maar voor de baby is een tangverlossing beter dan een vacuümverlossing  (minder belastend en minder pijnlijk).  
Maar voor mij was het minder uiteraard. Maar zou het zo weer doen als je daar het leven van je baby mee redt.
Sam's hartje ging tijdens de persweeën steeds lager, vandaar dat we geholpen moesten worden.
Maar het verhaal komt later nog wel.
Ik wilde alvast aan jullie laten weten dat er weer een paar onbeschrijflijk gelukkige ouders geboren zijn, dankzij een onbeschrijflijk, mooi, lief, klein, nieuw mensje dat geboren is!

Iedereen veel geluk met jullie baby's en geniet lekker!
En voor  de zwangeren: voor jullie duurt dat geluk ook niet lang meer en echt, de bevalling is het in welke vorm dan ook, waard!
 
Liefs Angelique.
 
Hallo,

Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter Sam!

Ik wens jullie alle geluk en gezondheid toe, en geniet van de kraamtijd!

Groetjes Leen
(40w 5d)
 
hoi hoi
van harte gefelicitterd met jullie dochter,mooie naam trouwens.
geniet van de kraamtijd en van elkaar.
ik weet uit ervaring dat een kindje krijgen het mooiste is wat je kan overkomen en ik wens je dan ook heel erg veel geluk.
veel liefs sil
 
Terug
Bovenaan