Hoera...ook hier een lopertje!!!

A

Anoniem

Guest
Eindelijk het is hier ook zover!!!
Mike loopt, helemaal alleen!
Het lopen aan de hand en rond de tafel enzo deed ie al heel lang, maar al een paar dagen is ie er druk mee bezig!
En gister had ik em op de bank verschoont en ik liep naar de keuken om de luier weg te gooien. Ik hoorde mike achter me brabbelen en ik kijk om was ie me al lopend gevolgd!
Ik gelijk in tranen hahahahah
En vandaag bij de opvang is ie ook druk aan de wandel geweest. En vanavond hebben we het vast gelegd met de videocamera, mag het helaas van mn hubbie niet op internet zetten dus dat filmpje moet ik jullie onthouden....

Aan de ene kant vind ik het heel leuk dat mike loopt, maar aan de andere kant ook een gevoel van weemoed, het baby zijn er is nu echt af.
Hoe zien jullie dat?

liefs jen mv mike

Hoi hoi,

Knap hoor van Mike!!

Ik kan het weemoedgevoel wel indenken,ons Tess gaat midden in de kamer op haar hurkjes zitten en dan gaat ze zo staan...helemaal los en alleen!!Ze loopt nog niet los,maar ik heb nu al een beetje zo'n weemoedgevoel.Maar ook een heel trots gevoel hoor.

Liefs Kitty en Tess

Yeah! Goed zo Mike!

Inderdaad is het baby zijn er dan echt vanaf, maar ik vind het ook weer een erg leuke periode. Zeker omdat ze steeds meer snappen. Dus een beetje een dubbel gevoel.

Groetjes,
mv Tijs

Knap hoor!! Lekker heel de wereld door stappen! Thom is nog niet zo ver dat hij los staat of loopt, lijkt me ook weer erg leuk. Misschien zijn ze dan wat meer baby af, maar het blijven toch echt nog wel kleine humpies hoor!
Groetjes Laura mv Thom

Goed zo Mike! Ja mamma kan trots op je zijn!
En laat haar nu maar lekker achter je aan rennen he?

Groetjes van Cissy mv Fabio

He geweldig mike, en nou mama lekker laten rennen achter jou aan.

Liefs sandra

Geweldig nieuws Jen....toppie hoor...

En ja wat je zegt...helemaal een smelt moment natuurlijk haha en wat sneaky dat ie zow achter je aan kwam hahahaha

....tja baby is er dan direct af ja....helaas was dat bij ons met 9 maand al zow...maar goed meneer die heeft er mooi profijt van dat ie zow snel liep....hij rent nu nl. achter  alle kinderen aan die hij ziet hahahahaha

Geef super Mike maar een dikke knuf

Liefs Denise

Joepieee!! Goed hoor! Het is zo geweldig om te zien..

Ik vind het juist helemaal geweldig!! Heb niet het gevoel dat hij baby-af is, ik wordt juist ontzettend blij van deze "mijlpalen". Schrik   alleen als ik baby foto's zie van hoe klein hij ooit was.. maar voor de rest gaat het allemaal zo lekker geleidelijk, alles op zijn eigen tijd. Elke leeftijd heeft wel iets, het lieflijke van de baby en nu het ondeugende en ondekkende peuter.. Wat staat ons nog te wachten?  Heerlijk!! Wat kunnen deze dingen je onwijs gelukkig maken..

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan