Hoera Roan is morgen jarig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Na al die geweldige verjaardagsverhalen al   maanden te hebben gelezen is het morgen bij ons zover.

Roan wordt 1!!

Vandaag ga ik alles voorbereiden zodat ik morgen zo weinig mogelijk hoef te doen.
Vorige week zaterdag was onze 2e zoon jarig en toen had ik ook wel voorbereidingen gedaan maar ga het nu nog beter doen zodat ook ik morgen ga genieten. Helaas vindt Roan slingers niks bijzonders (kijkt er niet eens naar) dus hoop maar dat ie zijn versierde stoel wel mooi gaat vinden. Ballonnen vindt hij gelukkig wel mooi.

He meiden ik ga poetsen enz.

Liefs Frida

alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!!spannend he,mijn zoontje word 13 april een jaar,ik kijk er nu al naar uit!!

groetjes bianca

quote: bianca1409 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('20-03-2009 08:29:38'));

alvast van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag!!spannend he,mijn zoontje word 13 april een jaar,ik kijk er nu al naar uit!!

groetjes bianca

Ja het is zeker spannend ook al is het mijn 3e keer. Het is ook zo dubbel je sluit echt een periode af en dat vind ik best wel moeilijk. Nu heb ik geen baby meer. Gelukkig is Roan niet zo heel groot en met zijn witte haartjes lijkt ie ook nog niet zo oud. Toch heeft het ook wel weer iets moois, je ziet steeds meer dingen dat ze jou snappen en na gaan doen. Ach iedere leeftijd heeft zijn eigen mooie dingen heb ik wel ondervonden.

Liefs Frida

Hoi,

Alvast gefeliciteerd. Maak er een hele fijne dag van en lekker genieten.

Liefs marielle

hey

ik denk dat ik dat ook wel heb straks dat ik het moeilijk vind om deze periode af te sluiten en dat je idd geen baby meer hebt,maar goed 1 jaar lijkt me ook wel weer erg leuke leeftijd,het zo dubbel!!maar geniet er maar van morgen meis!!

groetjes

Hey,

Geniet van deze bijzondere dag morgen!
Liefs,
Karlien

hoi ,
alvast gefeliciteerd met de 1e verjaardag van roan.Geniet ervan.groetjes,karin mama van nicky (03-03-2008)

alvast van harte gefeliciteerd!
maak er een leuke dag van.

liefs, do

Terug
Bovenaan