Hoera, Skip en Bo krijgen een....

broertje óf zusje!!! En ja, dat wisten jullie al, maar gisteren hadden we de 20weken-echo. En gelukkig zag alles er goed uit! We wilden ook errug graag weten wat er in mijn buik zit, maar dat liet ie dus niet toe... steeds lag onze uk met z'n benen dicht grrrr.
Bij Skip en Bo wisten we het wel en dat hebben we toen ook aan iedereen verteld... nu belde gisteren natuurlijk iedereen op, zo nieuwsgierig zijn onze familie en vrienden wel whahaha. Maar ik moest ze teleurstellen..... we weten het dus niet!
Vind het wel erg jammer, maar niks aan te doen.
Groetjes, Noor mv Skip, Bo en ?

hahaha ja dat zal je altijd zien he hij/zij wil gewoon een verassing blijven.
Fijn dat alles er verder goed uit zag dat is toch het belangrijkste
liefs mira mv marek en 29 weken zwv ??

Hoi Mira,
Zeker wat jij zegt is waar! Dat het er goed uitziet is veeeel belangrijker, dat kwam in mijn berichtje misschien niet helemaal niet voren.
Groetjes, Noor

Haha, wat een lekker eigenwijsje! Tja, dan zit er niets anders op dan te wachten...
Maar inderdaad, het allerbelangrijkste is dat het gezond is (cliché, maar zóóóóó waar!).

Groetjes,
Myrna mv Isis en Nika

Fijn dat alles goed was bij de 20-weken echo. Op naar de laatste 20 weken van deze zwangerschap. En tja, het is kennelijk nu al een klein eigenwijsje. Grappig hoor! Een grote verrassing dus straks.

Geniet er nog maar even van.
Groetjes,
Geeske, Wieteke & Freek.

Leuk om weer even te spieken! Grappig dat deze eigenwijs jullie nog even in spanning laat wat zijn/haar geslacht betreft. Thom deed dat bij ons destijds ook, heeft ook wel wat hoor, om er pas bij de bevalling achter te komen. Nu weten we het wel, maar ik blijf toch denken "stel dat ze er naast zitten", haha.
Groetjes Laura mv Thom en 40,2 wkn zwanger

Terug
Bovenaan