Hoera!! Verkeerd begrepen!

A

Anoniem

Guest
Ja, heel aparte titel, maar als ik het vertel, dan begrijp je hem!

Ik was vanmiddag op controle bij de neuroloog en het gaat bovenverwachting goed met mijn herstel. Ze zijn erg tevreden! Nu moet ik alleen niet meteen te enthousiast worden en teveel gaan doen, maar het ziet er erg goed uit allemaal. Ik begon nog even over het niet meer zwanger mogen worden en dat dat nieuws best wel even slikken is geweest. Toen onderbrak de Neuroloog mij en zei dat ik dat verkeerd begrepen had, want ze bedoelde dat ik het komende jaar beter niet zwanger kan worden, maar dat ze geen probleem ziet om er daarna weer voor te gaan!!!! Kon wel janken van blijdschap!! Tuurlijk had ik er echt wel mee kunnen leven, maar dit is natuurlijk heel fijn vooruitzicht!!

liefs Monique

Wat een heerlijk nieuws.... Dus dat houd in dat je dit jaar dus heerlijk kunt oefenen en dan volgend jaar je kunstjes kunt laten zien.....En een blije en gezonde baby te mogen krijgen..... Heelijk zeg ben heel blij voor jullie....

Jolanda

Wat een SUPER nieuws zeg! Wel jammer dat je daar dus wel eerst mee gezeten hebt, maar ja, who cares? Het is nu beter toch!!!
Liefs Nelleke

Wat geweldig nieuws zeg!!
Toch een betere gedachten dan vorige week....
Heerlijk voor je meid!

Sodeju!! Wat zul jij ongelooflijk blij zijn!!!!
Dat is nog eens een hoopvol bericht!!

Ik ben erg blij voor jullie!

Esmé mv Kay

Joepie gelukkig maar!!Ben heel blij voor je.
Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan