Hoera we hebben een nichtje --- vervolg 2---

A

Anoniem

Guest

Hoera!!!

Els en Ilse is vandaag thuis gekomen.
Gisteren mocht de sondevoeding eruit.
Ilse mocht van de zuiglingenafdeling af en lekker bij Els op de kamer liggen.
Wat loopt het na de moeizame start nu allemaal voorspoedig!!!
Ilse liet zien dat ze goed kon drinken en er was geen reden meer om in het ziekenhuis te blijven.
HOERA!!!!   ---> Lekker naar huis.

Vanmiddag zijn Erik en ik samen met de kinderen naar Els, Gert Jan en Ilse geweest.
Wat een feest.
De anders zo kattige Mirthe, als andere kindjes bij haar moeder komen, was zelfs superlief voor haar nichtje.
Wat vonden Jasper en Aniek het leuk.
En oom Erik en tante Helma natuurlijk niet minder.
Sinterklaas had nog wat bij oom Gert Jan en tante Els achtergelaten dus de feestvreugde werd voor de kinderen nog groter.

Er zijn sinds mijn vorige berichtje weer twee cadeautjes uitgepakt.

Dag 5: Gert Jan en Els hebben van ons met hun trouwen een naambordje in de vorm van klompjes gekregen.
Nu moet Ilse daar natuurlijk ook bij op.
De foto van Ilse haar klompje volgt. Haar klompje is in de maak.

Dag 6: Een overheerlijke kraamtaart, wij mochten ook een stukje proeven.

Omdat Ilse natuurlijk nog niets van de kraamtaart mag hebben een knuffeldoekje voor Ilse.

Groetjes, Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Jeetje Helma, wat een creativiteit! Geweldig! Maar het allerbelangrijkste is natuurlijk dat de beide dames (groot en klein) weer thuis zijn........... Heerlijk. Is Els je zus? Lijkt me zó bijzonder als je zusje mama wordt.....

En die Mirthe zeg, ook een beetje last van jaloersheid dus (behalve bij nichtje Ilse)? Sophie is nu ook in de fase dat ik vooral háár mama ben (en van Gijs natuurlijk). Dus zodra ik een ander kindje op schoot heb, of teveel aandacht geef, hangt er zo'n dreumes aan mijn been: mámaáaa, mamáaaa....... Ach ja, ook wel heel lief, toch. Maar goed te lezen dat ze niet de enige is haha.

Geniet van alle gezondheid en gezelligheid in de famile

Groetjes
Susan

Wat fijn dat ze naar huis mochten. Nu kunnen ze (en jullie natuurlijk ook) lekker gaan genieten.

Een dikke pluim voor je creatieve iedeetjes hoor! Heel erg leuk gedaan.

Groetjes,
Nelly.

Nee jammer    genoeg is Els niet mijn zus maar mijn schoonzus.
Els is wel echt de zus die ik altijd graag gehad had willen hebben.
Ik ben namelijk altijd alleen geweest.  Dit heb ik altijd als erg vervelend ervaren. Nee, ik ben ook niet het verwende grietje zoals je dan zo vaak naar je oren krijgt als je dit zegt. Tenminste zo voel ik het niet en ook in onze vriendenkring wordt, volgens hun zeggen, het gelukkig niet zo ervaren. Erik en ik hebben al jong verkering gekregen, we waren beide 16, en ik heb zijn broertje toen ook al snel als mijn broertje gezien en zo voelt het ook.
Toen Gert Jan verkering kreeg met Els was er tussen ons ook al heel snel een klik.
Gelukkig maar nu had ik na 30 jaar dan ook eindelijk een ZUS !!!

Gelukkig gaat het thuis met Ilse, Els en Gert Jan goed.
Ze moeten alleen nog wel wennen aan de gebroken nachten.
Maar ja ook dat hoort erbij al kunnen wij de keren dat onze kinderen wakker huilend wakker werden op één heel misschien twee handen tellen.

Hier nog een paar dagen 10 dagenpakket:
dag 7: Luierzak en rompertje

dag 8: Bruna boekje mede door de kinderen gemaakt

Sorry berichtje was nog niet helemaal af!

dag 8: Bruna boekje de verschillende bladzijden:

Groetjes, Helma.

Echt ontzettend leuk Helma! Vooral dat boekje van Nijntje.

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan