Hoera we hebben een nichtje!!!

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Gisteren is ons nichtje Ilse geboren.
Na een hele moeilijke start mogen we nu heel blij zijn.
Met Ilse gaat het de goede kant op.
Ilse lag al heel lang in stuit.
Ondanks de stuitligging is er toch, in overleg met de gyn. gekozen voor een natuurlijke bevalling.
Het verliep allemaal heel voorspoedig totdat...
Het hoofdje bleef staan.
Met behulp van een tweetal gyn. en met verder personeel van de kraamafdeling mocht Ilse om 13.40 uur geboren worden.
Helaas door al het geworstel met het hoofdje heeft Ilse zuurstof tekort gehad en werd er even voor haar leven gevreesd.
Gelukkig hebben we, zoals ze het in het ziekenhuis zeggen, een wondernichtje en hebben ze haar m.b.v. reanimatie en zuurstof in leven kunnen houden.
Gisteren lag ze nog in de couveuse en heeft ze zuurstof gehad maar vandaag lag ze al in een bedje. Nog wel op de zuiglingenafdeling en aan de bewaking maar het lijkt gelukkig allemaal goed te gaan!
Het 10-dagenpakket is erg leuk geworden ik zal binnenkort wat foto's plaatsen.
Iedereen nog bedankt voor de tips.
En Nelleke nu is het wachten op het geboortekaartje want ik ga je schoentje zeker maken!

Groetjes van een blije, gelukkige tante Helma mv Mirthe, Jasper en Aniek.

Hoi Helma,

van harte gefeliciteerd met dit wonder!!
Wat een ongelofelijk spannende bevalling, je gunt toch iedereen een enigzins goede bevalling.... ik bedoel bevallen is niet een pretje dus mag het dan een beetje makkelijk. Ik hoop dat je schoonzusje het ook goed maakt want ze zullen best in de rats hebben gezeten..

Ben benieuwd naar je 10-dagen pakket. Ik moet er ook nog aan geloven voor Ruth, mijn zus, want die is 25 januari uitgerekend...

Nou ik ben benieuwd naar je foto's...

Liefs Renske

jee wat een spanning! gelukkig dat alles nu goed is, hopelijk mag ze snel van de bewaking af en kunnen de kersverse ouders lekker van hun kleintje gaan genieten!

groetjes Jenneke mv Ivar

Nou, gefeliciteerd hoor! Ik ben erg benieuwd naar je crea-foto's

Jeetje zeg, wat spannend............. Ik krijg het toch altijd een beetje benauwd bij dit soort verhalen. Is het allemaal helemaal goed met de kleine Ilse?

Geniet er lekker van, zo'n klein poppetje erbij in de familie is altijd fijn!!

Liefs
Susan

Leuk! Gefeliciteerd!

Ik kan ook niet wachten om tante te worden, lijkt me zo geweldig namelijk! Heerlijk tutten met het kind van een ander, lekker verwennen enz enz.
Helaas zit het er voor ons nog even niet in vrees ik, hahaha! Ach, we hebben straks weer zat te tutten met ons eigen frummeltje erbij!

-X- Marieke

Van harte gefeliciteerd hoor! Gelukkig is alles nu weer goed.

Groetjes,
Nelly.

Hmmm..even flitst mijn eigen bevalling aan me voorbij...
Als het met Ilse straks zo goed gaat als met Julian dan is ze binnen een week thuis en kunnen haar ouders (en jullie)  lekker gaan genieten. Gefeliciteerd hoor!!

Ellen mv Julian

Terug
Bovenaan