hoera we zijn begonnen met ivf

Hallo allemaal,

Ik heb net mijn eerste spuit gezet. Vind het allemaal heel spannend. Vanmiddag de uitgangs echo gehad en alles zag er goed uit.
Dinsdag moet ik voor de eerste fol. meting. We zijn inmiddels al ruim drie jaar bezig om zwanger te raken. Vorig jaar heb ik twee keer een bbz gehad en ben daardoor allebei mijn eileiders verloren.daarom op deze manier. Ik lees vaak de verhalen van jullie en weet er daarom al wel wat van af, het is niet allemaal nieuw. Ik wens de meiden in de wachtweken heel veel sterkte ( die lijken me het moeilijkst ).
En natuurlijk iedereen die probeerd zwanger te raken!!!!!!!

Groetjes Denise

Hoi  Moppie

Spannend allemaal hè?Vooral de eerste IVF dan weet je nog niet precies hoe alles in zijn werk gaat.

Houd goede hoop ik ben nu net zwanger geworden en dit na 8 jaar en met de derde IVF dus houd hoop! Ik heb altijd gedacht dat alleen andere mensen dit zou overkomen en niet mijn man en ik.

Ik ga voor jullie duimen.

Liefs plodder.

hallo moppie,

Spannend hoor! Gelukkig bestaat er voor jou nog IVF, want zonder eileiders is het idd heel lastig om zwanger te worden.

Succes met deze behandeling en ik hoop graag snel goed nieuws van je te lezen.

grtjs mama Peet

Hallo,
Bedankt voor al jullie reacties. Het is fijn om er hier met andere over te praten die allemaal in het zelfde schuitje zitten.
Even had ik de angst gisteren van stel dat ik nou niet goed geprikt heb maar ik dacht nou ja dan zien we dat dinsdag wel weer.
Ik begreep dat het best spannend is omdat er ook weer niet te veel eitjes mogen zitten.
Het is allemaal niet niks. Ik probeer er maar zo relaxt mogelijk mee om te gaan maar vind het best eng allemaal.
Succes ook voor jullie.

groetjes Denise

Terug
Bovenaan