Hoera....wij hebben een dochter!!!

Eindelijk is ze er...... zondagmorgen half 6 begonnen de weeën, en 7 uur was ik in het ziekenhuis. Rond 10 uur zijn de vliezen gebroken, helaas bleek toen dat ze in het vruchtwater had gepoept, en werd ik aan de gynacoloog overgedragen. Gelukkig kreeg ze het er verder niet benauwd van, en 12.18 uur werd ze geboren. Tijdens onderzoek door de kinderarts bleek dat ze tijdens de geboorte haar sleutelbeentje had gebroken.
Ze weegt 4220 gram, en is een prachtig kindje! We moesten samen een nachtje in het ziekenhuis blijven en vanmorgen zijn we thuisgekomen.
Het grote genieten kan beginnen! Wel moeten we extra voorzichtig zijn met haar sleutelbeentje, bij bewegen heeft ze daar nog wel erge pijn aan.
Voor iedereen die nog moet bevallen veel sterkte en succes! Ik vond het best weer wel pittig hoor, maar wát een opluchting als ze eenmaal op je buik ligt!!!!!

Liefs Teddy!

Teddy,
Van harte gefeliciteerd. Een vierde dochter :)
Wat vervelend voor jullie meisje dat ze dr sleutelbeentje heeft gebroken.
Hoe komt dat?
Nou meid, geniet van je dochter!
Ben wel erg benieuwd naar de naam. maar begrijp dat je die om bepaalde redenen niet graag hier neerzetten wil?

Liefs Bloemetje

Gefeliciteerd met jullie dochter! Wat vervelend dat ze haar sleutelbeentje heeft gebroken. Hopelijk heeft ze daar snel geen last meer van. Geniet lekker van jullie kraamtijd!

Vlindertjes

heey teddy,

dus jij ook eindelijk bevallen!!

en alweer een dochter (leuk voor je man!!)

gefeliciteerd ermee meid en geniet ervan!!

gr. mama van elmar en jesse

Terug
Bovenaan