Hoera Wilco is geboren

Hallo,

Op 1 oktober 2008 ben ik met 38 weken ingeleid voor de bevalling van mijn tweede kindje. Hij had een groeiachterstand van 4 weken en ik had een te hoge bloeddruk dus ze vonden het beter dat hij geboren werd. Na twee uur dat mijn mijn vliezen gebroken waren kreeg ik een betadineprik omdat ik de weeen niet meer kon opvangen en 18 minuten later was onze zoon Wilco geboren. Wat ik nog niet gezien had was dat zijn voetjes helemaal naar binnen gedraaid staan. Later kregen wij te horen dat zijn voetjes in een dwangstand hadden gezeten in de baarmoeder en dat dat met gipsen opgelost kon worden. toen ik voor de eerste gipsbeurd kwam werd er medegedeeld dat het geen dwangstand was maar klompvoetjes dus 3 maanden gipsen en opereren. Verder informatie kreeg ik niet dus ik wist niet eens wat het allemaal inhield. Ik was het na 2 gipsbeurten zo zat en ben nu overgestapt naar het Sophia kinderziekenhuis in rotterdam. morgen gaat het gips erweer vanaf en krijgt hij voor de 4e keer nieuw gips dat moet na morgen nog 2x elke week en daarna om de 14 dagen tot we 3 maanden verder zijn en aan de hand van foto's kunnen ze dan pas zeggen of dat het zo al goed is of dat er toch nog geopereerd moet worden. het blijft spannend en is ook heel intensief.

gr. linda

Hey Linda,

Van harte gefelicitterd met de geboorte van je zoon!!!
Maar wat een stress en hectiek gelijk joh. Je hebt groot gelijk dat je naar een ziekenhuis ben gegaan waar je het gevoel krijgt dat ze wel naar je luisteren.

Ondanks deze extra stress, geniet van je nieuwe mannetje!!!!

Liefs Marjolein

He linda,
Gefeliciteerd met je zoon en veel succes met alle intensieve behandelingen. Irritant dat ze je in het eerste ziekenhuis zo weinig en slechte info gaven zeg. Je kunt er een klacht over indienen hoor! sofia is vast wel goed, dus dat komt helemaal in orde met de voetjes van WIlco (leuke naam)

liefs
Klarie

Hee wijffie,

Wat een toestanden toch weer. Eerst wordt je geduld op de proef gesteld mbt een 2e kind en als kleine Wilco er dan eindelijk is zit het zo tegen met zijn voetjes. Ik kan me zo goed voorstellen dat je doodvermoeid en op bent van al dat gedoe (zoals je weet hebben we er hier ook behoorlijk wat ervaring mee..) en dat je wil dat het gewoon in een goed ziekenhuis wordt opgelost en dat je kan gaan genieten van de kraamtijd waar je je zo op had verheugd. Kop op meissie! Wilco is er en dat neemt niemand je meer af!

x ing

Terug
Bovenaan