Hoera Xilyano is geboren!

baby glenn

New member
Op 22 november is ons mannetje Xilyano Gervain geboren. Hij woog 3705 gr een heerlijke volle baby.. dus de groeiecho's die zeiden dat hij aan de kleine kant waren klopten dus echt niet.
21 november had ik met 39wk6dgn een afspraak bij de verloskundige en zij heeft mij toen gestript. Ze had het idee dat ze nog niet heel veel kon doen voor me...ik had net 1cm. Dus afwachten maar...die middag rommelde het wel een beetje in mijn buik, maar 's avonds had ik nergens last meer van. Tot ik om 2 uur wakker werd en ik gelijk om de 10 a 12 min weeen had. Ik moest ook gelijk flink naar de wc..diaree. Na 2 uur weeen kwamen ze om de 5 minuten...na ruim een uur de verloskundige gebeld en die kwam langs, inwendig onderzoek gehad en ik had 3 cm dat was om 5.45. Om half 8 zou ze terug komen...om 7.05 gebeld want de weeen kwamen erg snel op elkaar met bijna geen pauze ertussen. Ze is direct gekomen en ik zei ik wil geen onderzoek meer direct naar het zhuis dus dat gedaan. Wat een rot rit was dat zeg...wij moeten een half uur rijden naar het zhuis. In het zhuis aangekomen had ik om 7.45 al 8,5cm ontsluiting. Van 3 naar 8,5 in 2uurtjes! Toen zijn mijn vliezen doorgeprikt en had ik helemaal geen adempauze meer dat was echt even heftig. Al snel mocht ik persen...het hoofdje was al zichtbaar toen opeens het hartslagje daalde. Toen stond er gelijk een gynacoloog en kinderarts naast me en kreeg ik een infuus. Ze heeft een kiwi op zn hoofdje gezet en hem het laatste stukje geholpen. En toen lag hij om 9.07 zo op mijn buik zn oogjes helemaal wijd open en mocht ik zelf zijn navelstreng doorknippen. Hij werd snel door de kinderarts meegenomen en nagekeken maar dat duurde geen 5min want hij is een kerngezonde baby. Wel moest ik een nachtje blijven dat is standaard als er geholpen moet worden. Nu zijn we heerlijk thuis aan het genieten. De bv gaat redelijk...kheb 2 kleine kloofjes. De kleine heeft een beetje moeite nog met aanhappen maar als hij hem goed heeft drinkt hij super. Ditt was dus mijn bevalling...tis een heel verhaal geworden.
Mama's geniet van jullie kleintje en degenen die nog moeten bevallen heel veel suc6!
 
klinkt als een snelle bevalling je hebt dus geen pijnstilling nodig gehad . Knap , hoop ook zo .
Gefeliciteerd em geniet van jullie bolletje , welke maat heeft hij met zo een gewicht ?
 
Van harte gefeliciteerd!
Lekker genieten dus nu.
Eng he als je hoort dat het hartje naar beneden gaat?
Ja inderdaad welke maat heeft hij joh die van mij is 4 weken en is 3015 gram haha
Eindelijk na al die tijd wachten heb je je zoontje in je armen veel geluk!
 
Dankjewel! Het gaat super met ons! Hij kan maatje 50 nu nog aan maar dat zal niet lang duren...ben blij dat ik maar 3 pakjes mt 50 had gekocht. Vandaag alleen mega harde borsten door de stuwing, wat het nog moeilijker maakt om aan te leggen...maar hij komt nu wel heel regelmatig om de 4uur. Dus als het van nacht ook zo gaat kan ik heerlijk slapen.
 
Gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon, wat een mooie naam. Geniet maar fijn van jullie mannetje.

Ryan wordt woensdag 8 weken en heeft nu een gewicht van 3530 gram en is 54 cm. Hij draagt nu nog steeds mtje 50/56.
Vandaag krijgt hij zijn eerste prikjes.

Liefs Mariska
 
Terug
Bovenaan