Hoera Zilvian is geboren !!!

Woensdag 25 november om 14:02 is onze twee kanjer geboren Zilvian Manhoah. hij weegd 3500 gr en is 47 cm. Een klein fijn mannetje. De bevalling is super goed en relax verlopen, het was gewoon gezellig en toen het allemaal wat pittiger werd was ik bijna op het einde en had ik na 7 min persen mijn ventje in mijn armen. Het is enorm genieten en hij doet het heel erg goed, ook Zifjon reageerd goed op de komst van zijn kleine broer. Nou wij laten ons lekker verwennen de komende week door een super leuke kraamhulp en hopen niet snel van de blauwe wolk af te komen.

Als je foto's wilt zien kijk dan even op mijn weblog www.ronenmaris.blogspot.com

Hey Mariska,

Wat een goed nieuws!!! GEFELICITEERD!!!!
Wat heerlijk voor je dat alles zo goed is gegaan. Geniet van elkaar en laat je inderdaad maar lekker verwennen de komende tijd. Je hebt het dubbel en dwars verdient.
Een hele mooie naam trouwens!!! En past perfect bij Zifjon. Heel erg leuk!

Liefs Trudi

Hai Mariska,
Van harte gefeliciteerd met jullie zoon, prachtige naam ook zeg!!!
Eindelijk dan he lekker genieten van je kleine het is echt heerlijk echt waar hier gaat het ook super met mijn kleine ventje, ik geniet ook elk minuut!!!
Laat je maar goed verwennen door dekraamhulp ik vind het zo jammer dat ze al weer weg is.

Veel geluk, groetjes Mina

Terug
Bovenaan