hoera zwanger van de 2 de !!

Hoera Zwanger,

en ik kan het even kwijt aan jullie,
wat een opluchting !! ;)

ik ben Thessa 27 jaar en getrouwd met Emiel 29 jaar  .

Jullie ook allemaal vanharte gefeliciteerd met jullie wondertjes !
het is bij ons nog heel pril ik ben pas 17 juli uitgerekend
en zaterdag de 2de positive test gedaan , supper.
einde van de week maar even melden bij de huisarts dat ik zwanger ben, en dan naar de VK....
het word voor ons het 2de kindje,
ons zoontje Jannes  is nu 1.5 jaar en een heerlijk ondernemend mannetje.
hij diende zich pas aan na 16 mnd....en nu de 1ste ronde !!
supper snel dus, durfde er niet echt op te hopen na  dat ik  overtijd was  ,
was zo bang dat er niets op de test te zien zou zijn, de eerste keer was het streepje zo licht...maar zaterdag mooi 2 streepjes te zien, dus dat zit wel goed, dacht ik.
heb weinig last van kwaaltjes,
wel al beetje misselijk maar is te verwaarlozen, krampjes in benen en buik, maar dat had ik bij Jannes ook...ben zo blij !!
jammer dat ik niet meer hoef te shoppen (...alles is er al van de eerste....)
dat vondt ik zo leuk !! lekker trots door de stad slepen met baby spullen...

jammer eigenlijk dat de meeste tot iedereen het tegen de omgeving tot 6/12  wkn zwangerschap voor zich houd, ik zou het wel van de daken willen schreewen, maar mijn man wil het netjes afwachten ( met Jannes lukte het met 6 weken al niet meer, en na het bewegende hartje gezien te hebben, hebben we het aan iedereen verteld ;)
hoe ervaren jullie dit ? ik ben zo blij dat er forums bestaan, kun je er even je hart luchten....;)

Gefeliciteerd!!! En wat een verschil, ronde 16 en nu ronde 1, super!!!

Bij ons weten alle bekenden het ook al, ben vandaag 6 weken en 1 dag, maar dit komt omdat ik zwanger ben geworden door een icsi-behandeling. Mensen wisten van de behandeling, dus ook van het resultaat. Vind ik niet erg hoor!! Nu hopen dat alles goed gaat, wij hebben woensdag de eerste echo, volgens de gyn konden we hoogstwaarschijnlijk het hartje zien kloppen!!

Ik ben trouwens 5 juli uitgerekend!!

Liefs Pink

Hoi,

Gefeliciteerd! Lekker zo snel!  
Ik heb vandaag de test gedaan.... 2x voor de zekerheid! Ik ben ook zwanger! Tjeetje wel raar hoor, gewoon weer een wezentje in je buik! Helemaal leuk.
Ik ben nu 5 weken en 6 dagen. Ik ben 7 juli 2009 uitgerekend. Ohhhhh spannend, ik kan ook niet wachten om het mijn omgeving te vertellen. Ik ben al moeder van een dochter. toen hebben wij het verteld met 6 weken..... maar nu probeer ik toch echt te wachten..... hopelijk gaat dat me lukken. Heb net wel een shirt besteld met " hoera ik word grote zus" dus ik ken mezelf een beetje, zodra ik die binnen heb... weten de familieleden het hahaha

Net ook opgegeven voor moeder voor moeders, toch een goed doel..... Ben lekker bezig vandaag met zwanger zijn. Er komt thuis niets uit mijn handen.....

Nou geniet er lekker van hopelijk niet te veel last van kwaaltjes!

Groetjes

Oh Gewelidig! Wat een super verassing!

Van harte gefeliciteerd. Het is prachtig om zwanger te zijn en ook van de 2e.

Midden augustus is onze 2e wonder geboren, heerlijk! En prachtig om te zien hoe je eerste er op reageerd.
En dat shoppen he.......dat doen we toch wel! hahah.

Geniet van je zwangerschap!

leuk om te lezen !!
geweldig he om z'n wondertje bij je te mogen dragen,
van de eerste ben ik vanaf dag 1 tot de laatste sec zo bewust geweest van alles,
hoop dat het nu ook zo mag zijn !
enne ik denk ook dat het weer met 6 weken verteld word hoor en dan lekker samen met 2 zwangere vriendinnen gaan shoppen !! ;) 1tje weet het al....
ze heeft het 6de zintuig en mailde 2 weken geleden al...ben je zwanger ??
en kon het vandaag niet ontkennen tegen haar.....  ha ha
mijn oudste zus dacht het ook al...maar even leugendje voor eigen best wil dat het nog niet zo ver is, anders weet binnen een uur iedereen het....
nou ga in ieder geval mijn best doen voor mijn man om het voorlopig niet verder te vertellen, maar kost heeeeel veel moeite......
jullie ook gefeliciteerd en geniet ze !!  

Ook ik ben ook nog erg pril zwanger van ons tweede wondertje. Heel toevallig ook 17 juli uitgerekend...

Mijn vriend zou het liefste tot na de termijnecho zijn mond houden, ik zou het het liefste nu al van de daken schreewen, zo blij ben ik.

De vorige keer zaten we midden in de verbouwing toen ik zwanger was, dus ik heb me nu voorgenomen om er van het begin tot het einde van te genieten.

Mamma van Fenna

Gefelicteerd!!!! Geweldig toch he!
Het zijn precies toch altijd de mannen die het willen zwijgen tot na de echo he? Wij hebben die ondertussen achter de rug (ben vandaag 13w4d) en nu weet dus ook bijna iedereen het. Maar mijn familie en dichte vrienden weten het al van rond de 6 weken ofzo... Het werd zo tegen de echo aan ook moeilijker en moeilijker om te camoufleren. Een echte buik moet ik nog niet verstoppen, maar borsten groeten niet zomaar uit zichzelf plots een cup he... En altijd bob zijn, ik heb smoesjes mogen bedenken hoor!

Veel succes en geniet ervan!
Indra

Hoi dames!
Gefeliciteerd allemaal! Blij dat ik niet de enige ben die zo'n moeite heeft om het voor me te houden... Ik heb inmiddels voor de opa's en oma's chocoladeletters X gekocht, die gaan we volgende week ofzo maar eens overhandigen met een gedichtje 'wat de Sint nu toch heeft gehoord, nog een kleinkind onderweg'. Ik ben benieuwd naar de reacties! Oja, ik ben trouwens ook nog maar net zwanger hoor, nu ruim 5 weken (uitgerekend 15 juli als we kindjeopkomst.nl mogen geloven)   dus het is echt nog heel erg pril. Vorige keer hebben we het met 7 weken verteld, denk dat het nu weer zoiets wordt.
Geniet er van allemaal!

groetjes,
Miriam

Terug
Bovenaan