Hoera ... Zwanger!!!

Hallo allemaal,
Ik heb ongeveer 4 weken geleden een miskraam gehad na bijna 7 weken zwangerschap. We waren al ruim 2 jaar bezig waarvan 1 jaar in de medische molen. Het was dus toch gelukt om op de normale manier zwanger te worden. Helaas is die zwangerschap mis gegaan. Afgelopen maand heb ik gewoon getemperatuurd en leek ik een vrij duidelijke cyclus te hebben met een eisprong. Nu was mijn temperatuur de laatste week vrij hoog. Gisteren was mijn nod, maar omdat deze maand geen normale cyclus is door die miskraam, wist ik het eigenlijk niet. Omdat mijn temperatuur hoog bleef en ik gisteren wat last had van behoorlijke afscheiding, hebben we vanmorgen een test gedaan.  Ik kan het bijna niet geloven, maar het is toch waar. Er was duidelijk af te lezen dat ik zwanger ben. Dat  ik  zo snel na mijn miskraam weer zwanger ben is geweldig. We zijn natuurlijk wel voorzichtig blij, want het is de vorige keer ook mis gegaan. Ik wens iedereen veel succes de komende periode en bij jullie zal het vast ook een keer gaan lukken.
Groetjes Jeanette

Hi,

Wat een fantastisch nieuws zeg, echt ongelovelijk maar gelukkig wel waar. En we gaan er gewoon vanuit dat het deze keer wel goed gaat komen.

Groetjes Scorpy

Bedankt voor de lieve reacties. Ik ga nu naar het oktoberforum, want dan ben ik als het goed is uitgerekend. We duimen dus dat het goed blijft gaan. Ik wens jullie ook heel veel succes toe en wie weet zie ik jullie snel terug bij de zwangeren onder ons.
Liefs Jeanette

Terug
Bovenaan