Hoera zwanger!!!

Hallo,

Aangezien we het nog even geheim willen houden een uitlaatklep gevonden voor het leuke nieuws: Ik ben zwanger!!!!!!!!

Vanmorgen positief getest, nu 5 weken zwanger.....

We hebben een heftige tijd achter de rug. We hebben een dochter van 4 jaar en onze zoon is in oktober 2012 in mijn buik overleden na een zwangerschap van ruim 38 weken. Geboren op 11 oktober en een prachtig mannetje. Allebei mijn trots!!
Na een periode in onzekerheid, onderzoeken die volgen was het afwachten. Bij de uitslagen blijk ik gezond en we kregen groen licht en nu op 30 mei, is het na de eerste poging raak. Wat een emoties.... blijdschap, verdriet, geluk, angst, het komt allemaal voorbij. Ik wilde dit wel met jullie delen, het is ons stuk waar we mee verder moeten. Tegelijkertijd hoop ik hier van me af te kunnen schrijven.
Ons uitgangspunt is om er toch van proberen te genieten, anders worden het 8 slopende maanden en dat is voor niemand goed. Ik hoop dat ik de positiviteit vast kan houden ?
 
Allereerst gefeliciteerd! Wat een heftig verhaal, kan me helemaal voorstellen dat dit toch in je achterhoofd blijft. Toch hoop ik dat alles goed mag gaan en je lekker kan genieten.
 
Gefeliciteerd! Ik hoop ook dat je de positiviteit kan vast houden. met 38 weken je zoontje in je buik overleden, dan blijf je deze hele zwangerschap tot en met de bevalling in spanning lijkt me. Succes en sterkte er mee, en ik hoop ook dat je een fantastische zwangerschap zal hebben met een prachtig wondertje over 8 maand dat op je buik ligt te huilen!
 
jeetje wat een blijschap en verdriet!
ik hoop dat je kan genieten van deze zwangerschap, je zal vast extras controles krijgen.

ik ben heel blij voor en gun je alle positiviteit, geluk en gezondheid voor deze zwangerschap!!
 
Wat geweldig om zo snel weer in verwachting te zijn, maar wat onzettend moeilijk dat je zoontje met 38 weken is overleden... Dat zullen spannende maanden worden lijkt me, maar hopelijk kun je inderdaad positief blijven en genieten van dit nieuwe wondertje in je buik!

Zelf kregen wij bij de 2e zwangerschap heel slecht nieuws bij de 20 weken echo en dat is voor ons nu ook erg bepalend voor deze zwangerschap. Het is echt aftellen tot de 20 weken echo en dan hopelijk wel goed nieuws...

Ik denk in ieder geval aan je en wens je heel veel sterkte, maar ook plezier tijdens deze zwangerschap!
 
Terug
Bovenaan