HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Nee, Lydia krijgt geen broertje of zusje, wel een nieuwe auto samen met mama! Ze noemde de auto waar we in hebben gereden met de proefrit vanmiddag al mama's auto. (ze was overigens ook erg boos dat we niet naar de Schatkids gingen die tegenover de garage zit: ze gilde alles bij elkaar...)
We hebben dus in deze auto gereden:

en hij beviel geweldig! Zat heerlijk, reed als een zonnetje, Lydia had genoeg ruimte  en hij ziet er vooral erg gaaf uit. Echt een auto met stijl (wij houden niet van doorsnee...)
Omdat mijn Skoda niet in te ruilen is, gaan we de Rover 620 van Hans inruilen tegen deze auto, krijgen er een gunstige prijs voor, en dan rijdt Hans in de Chrysler totdat ik mijn scriptie af heb, en ondertussen gaat hij op zoek naar een wagen die hij voor zijn eigen bedrijf gunstig kan kopen/leasen. En als die binnen is gaat de Skoda Marktplaats op, en dan zien we wel of er een liefhebber is die er een paar honderd euro voor over heeft... Dit is mijn Skoda Favorit die  op instorten  staat  :

(en nee, dat is geen echt zwaailicht maar een oude lampbol)
We hebben nog niet getekend maar dat gaat wel gebeuren heeft Hans al gezegd. Dus op 5 april kom ik met de Cruiser naar Monkeytown (hoop ik, als mijn scriptie dan af is...)!

Liefs, Rianne en Lydia

Hij is van mij! Hij is van mij! Hij is van mij! (op papier dan...) Volgende week zaterdag is ie ws klaar. Er moet nog een nieuwe chromen grill op, deze is beschadigd dus we krijgen een nieuwe. En nu maar hopen dat de griepepidemie in huize Tieben weer wegtrekt, want we zijn alle drie zo brak als wat, dan kan ik weer vol vuur aan mijn scriptie verder...
Groetjes, Rianne en Lydia (die zich weer erg netjes gedroeg in de garage vanochtend, en weer verontwaardigd was dat we de Schatkids weer voorbij reden...

Terug
Bovenaan