hoera!

hallo dames!
ik ben helemaal in mijn nopjes. ik heb zojuist gehoord dat mijn man in juni naar nederland komt! yes! De hele zwangerschap was ik alleen. Tijdens de bevalling is hij er niet bij. De afgelopen weken lag ik regelmatig in en naast de lappenmand maaaaaaar nu eindelijk goed nieuws! nu kan hij zijn kindje waarschijnlijk binnen een maand na de geboorte zien. ik ben zo blij dat ik het wel in de krant kan zetten!!! geweldig! ik kan het gewoon niet geloven! hoera!

fijne avond allemaal!

Wat fijn! Kan me niet voorstellen hoe het moet zijn om zo lang alleen te zijn en alleen alles te moeten doen! Stoer...ook al zal je wel moeten ;-)
Heb zelf een man uit het buitenland dus weet hoe moeilijk het kan zijn uit elkaar te zijn, maar ik vond 2,5 maand al niet te doen....
Lekker even een feestje vieren nu toch? ;-)

wat fijn dat hij dan weer terug is zou er ook niet aan moeten denken dat mijn vriend de hele zwangerschap weg is wel nu wel lekker dat hij de kleine toch zo snel kan zien na de bevalling en dat je niet al te lang meer hoeft te wachten

Gefeliciteerd. Ik vind het knap van je dat je het allemaal alleen hebt gedaan. Heel veel succes nog de komende tijd. Ik wens je het allerbeste.

Liefs Jojanneke

ik dacht even:er is babynieuws, maar dit is ook super nieuws! Ik vind het ook bewonderenswaardig dat je het al die tijd in je eentje moest doen. Blijf hij straks lang thuis ?

Wow, super zeg!!! Woont je man in het buitenland?? Blijft hij dan in Nederland of moet hij ook weer terug? Ik vind het super stoer dat je je hele zwangerschap alleen hebt gedaan. Het lijkt me erg moeilijk dat hij er niet bij was.
Geniet van dit goede nieuws!

Hoi! Ik hoop dat hij n maand blijft! We zullen zien wat haalbaar is maar hij woont in Principe in het buitenland. We gaan volgend jaar beslissen waar we als gezin gaan wonen. Ik hoop dat hij er voor vaderdag is! Yeah!

Terug
Bovenaan