Hoera!

Hoera! Vanmorgen heb ik positief getest. Een lichte streep, dus ik heb er gelijk nog 2 tegen aan gegooid, maar die zeggen ook allemaal positief (wel licht) en men zegt: "Ook een lichte streep is een streep." Al wil je zelf toch een knaltest. Maar goed, ik heb vroeg getest. Ik heb altijd een cyclus van 26 dagen en ik heb precies 2 weken na mijn eisprong getest. Ik voel mijn eisprong altijd dus toen ik niet ongesteld werd, wist ik gewoon dat het een grote kans zou zijn dat het raak zou zijn. Ik weet nl altijd op de dag precies wanneer mijn ongie komt. Nu bleef het uit en dan word ik wel erg nieuwsgierig. Toch fijn om dat bevestigd te zien, al is het een lichte streep. (Veel te vroeg getest! Haha)

Ik vind het allemaal weer zo spannend, ondanks dat het ons derde kindje is. Het is weer zo ongrijpbaar. Je hebt geen zekerheden en niets kan ons garanderen dat het allemaal goed zal gaan.
Maar ik probeer dit vast te houden: geen bloed is goed! En we proberen maar niet aan de doemscenario's te denken. Dat heb ik in de andere zwangerschappen al genoeg gedaan en dat is ook allemaal niet uitgekomen. En ja de kans dat het allemaal goed zal komen is toch groter.

Ronde 5 is onze geluksronde geworden. Zo blij en dankbaar. Toch voor mijn gevoel snel omdat er 2 rondes bij waren dat we niet konden klussen op het goede moment. Zo tof dus!

Heel gek weer om me zo te voelen. Echt klachten heb ik niet of nog niet. Ik heb nooit zoveel klachten eigenlijk dus verwacht ook niet veel, maar je weet maar nooit.

Heerlijk om hier van me af te schrijven, al heb ik mijn zusje en vriendin al in vertrouwen genomen. Ik kon het niet voor me houden. Aan de ene kant wil je het van de daken schreeuwen en aan de andere kant ben je er nog zo onzeker over....

Ik hoop dat er snel velen met mij zullen volgen en dat het allemaal gezonde zwangerschappen zullen zijn!

Liefs bloempje
 
Helaas is het fout gegaan. Nu bloedverlies en een negatieve test... kan maar 1 ding betekenen. Ik ga dit forum helaas verlaten...
 
Terug
Bovenaan