hoera!!!

hej, wat spannend!!! ik zou testen, dan is de spanning er ook af! en een week overtijd.. dat is wel serieus toch? of ben je dat wel vaker? Ik had nu voor het eerst al heel snel symptomen.. misselijk, moe, steekjes in de onderbuik, zere borsten. Ik dacht wel dat ik zwanger zou zijn maar was ook bang dat ik mezelf de kwaaltjes aan het aanpraten was.. gelukkig zagen we 2 strepen!
jullie heel veel succes! Ik hoop dat het raak is! hoe oud zijn je andere kinderen?

nee ben eigenlijk vrij regelmatig....dus zal wel raak zijn. Heb ook al miskramen gehad voor die andere zwangerschappen dus kan ook net zo goed weer mis gaan, daarom durf ik nog niet te testen. Ben wel iets meer moe, maar met 3 kids is dat ook niet gek. Borsten had ik alleen bij de 1e last van. Heb wel een opgezette buik in de avond. en voel ook steekjes (net alsof ik een eisprong heb) nog niet misselijk, hoop dat dat wegblijft vorige keren nl erg lang misselijk geweest!
Mijn kinderen zijn 6,4, bijna 2. En die van jou?

dan is het extra spannend idd, als het al vaker mis is gegaan.. niet leuk :( ik hoop voor je dat je dat niet nog een keer mee hoeft te maken!
die van mij zijn 1, 2 en 3..

dank jullie! en inderdaad gezellig! Ik heb bij de eerste 3 ook hier mee gekletst en is wel lekker als je af en toe je zorgen kan delen.. want ik vind het allemaal weer behoorlijk spannend.. hebben jullie de vk al gebeld?

Terug
Bovenaan