Hoeraaa!! Verlof!!

Hoeraaa! Vandaag de eerste dag van mijn verlof, eindelijk!! Ik ben waarschijnlijk de eerste hier bij de juni-mama's, maar ik ben natuurlijk ook op 1 juni uitgerekend, dus dat is logisch. Vandaag dus 34 weken en 3 dagen. We komen net van de verloskundige, alles vast doorgenomen omtrend de bevalling, dan wordt het wel heel echt hoor opeens!
En al is het mijn 4e kind (3e bevalling), het blijft toch weer spannend hoe het allemaal zal gaan natuurlijk.
Het is hier inderdaad wel stil, hoe gaat het met jullie allemaal??
Ik ga heerlijk genieten van mijn vrije tijd!!
Groetjes, Yvette

Jaloers!!!

Gelukkig nog maar 2 dagen werken na vandaag, volgende weel dinsdag en woensdag. heerlijk ik heb het echt nodig!

Geniet ervan meis!!! Voor je het weet moet je aan de arbeid om je kindje op de wereld te zetten en daarna is het ook zo weer voorbij en moet je weer "gewoon" gaan werken

Liefs Nanda

Heerlijk!!!! Ik kan ook niet wachten om met verlof te gaan! Helaas moet ik na deze week nog 3 weken werken. Ik ben pas als 1 van de laatste uitgeteld (29 juni) dus tja... dan moet je nog wat langer.
 Ik werk nu halve dagen en moet morgen terug komen bij de bedrijfarts dus wie weet...

Ga er lekker van genieten want ik vrees dat het zo voorbij zal zijn. ALs ik zie hoe snel die 9 maanden voorbij vliegen dan is 16 weken niks!

Hopelijk gaan we een mooie zomer te gemoed. Hebben we wel verdiend denk ik.

Groetjes Yvonne

Heerlijk dat je al met zwangersschapsverlof bent geniet ervan! Onze jongste zit sinds afgelopen woensdag op school dus mijn verlof is al een klein beetje begonnen. Mijn laatste werkdag is 4 mei dus dat schiet ook lekker op!
groetjes Annette

Hé,

Lekker hoor geniet ervan ik moet nog 2 weken, maar werk 2,5 dag per week dus eigenlijk nog 5 dagen werken en dan heb ook ik eindelijk verlof ben er ook echt wel aan toe kan dan ook niet wachten en tel de  dagen ook echt af!

Groetjes Nyrée

Heerlijk meid,
Lekker gaan genieten en aftellen.
Ik mag nog 5 weken, vanaf de pinkster begint mijn verlof ik stop als het lukt pas 4 weken voor de bevalling.

Maar het gaat ook nog best goed en heb ook nog niet echt behoefte om met verlof te gaan ik heb het nog wel naar me zin op me werk.

Groetjes

Terug
Bovenaan