A
Anoniem
Guest
Hallo meiden!!!
Dat duimen van jullie heeft me heeeeeeeel goed geholpen... IK BEN ZWANGER!!!
Ik had al een week zo'n vermoeden. Ik had een ongi-gevoel in mijn onderbuik, pijnlijke onderrug en slappe/zware benen.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niks!!!
Ik had wel op mijn nod constant het gevoel dat ik ongi moest worden, maar dat bleef uit.
Gisteravond kreeg ik weer dat gevoel...en vandaag nog steeds...nu nog!!!
Vandaag heb ik de kalender er eens bij gepakt, en toen zag ik dat ik precies 2 weken geleden mijn eisprong had, dus ik kon gaan testen!!!
Nou, ik had de test (van Kruidvat-merk) nog niet neergelegd, of er verscheen een HELE dikke streep, dus....zwanger!!!
Eigenlijk morgen pas mijn nod...dus heel veel HCG...
Aan alle andere zwangeren: proficiat en geniet van jullie zwangerschap!
En voor alle klussers: volhouden en ook jullie zullen beloond worden!
Ik zal voor jullie blijven duimen en ik blijf gewoon op dit forum hoor, veel te leuk!
Dikke kus
Dyonne
Dat duimen van jullie heeft me heeeeeeeel goed geholpen... IK BEN ZWANGER!!!
Ik had al een week zo'n vermoeden. Ik had een ongi-gevoel in mijn onderbuik, pijnlijke onderrug en slappe/zware benen.
Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik helemaal niks!!!
Ik had wel op mijn nod constant het gevoel dat ik ongi moest worden, maar dat bleef uit.
Gisteravond kreeg ik weer dat gevoel...en vandaag nog steeds...nu nog!!!
Vandaag heb ik de kalender er eens bij gepakt, en toen zag ik dat ik precies 2 weken geleden mijn eisprong had, dus ik kon gaan testen!!!
Nou, ik had de test (van Kruidvat-merk) nog niet neergelegd, of er verscheen een HELE dikke streep, dus....zwanger!!!
Eigenlijk morgen pas mijn nod...dus heel veel HCG...
Aan alle andere zwangeren: proficiat en geniet van jullie zwangerschap!
En voor alle klussers: volhouden en ook jullie zullen beloond worden!
Ik zal voor jullie blijven duimen en ik blijf gewoon op dit forum hoor, veel te leuk!
Dikke kus
Dyonne