Hoeraaaaaaaaa!

A

Anoniem

Guest
Heb hoop meisjes! Na 16 maanden 'bezig' te zijn geweest, heb ik vanochtend positief getest! Ik had het totaaaal niet verwacht, omdat ik helemaal geen kwaaltjes heb, die ik normaal wel heb voordat ik ongesteld moet worden. Ik dacht nog toen ik aan het testen was: 'pfff....wel weer jammer van het geld'. Schrok me rot toen er opeens twee streepjes tevoorschijn kwamen!

Daarbij hebben we afgelopen maand (door omstandigheden) bijna niet geklust, dus ik ging helemaal nergens van uit! De menstruatie bleef alleen wel weg (3 dagen overtijd), en ik had iets meer slijm de laatste week...Het mooie is wel dat het waarschijnlijk is gebeurd binnen het uur nadat er een dierbaar familielid is overleden. We zochten 's ochtends heel vroeg op een mooie manier troost bij elkaar (dichter bij elkaar kan je niet zijn), en wat mooi dat er dan (als alles goed gaat, duim duim) een kindje uit voortkomt.

Ik ben het gelukkigste meisje ter wereld op dit moment, en ik hoop dat iedereen binnenkort zwanger zal raken! Heb hoop!

Liefs van een megablije Duin!

GEFELICITEERD!!! mooier een kindje verwekken kan natuurlijk niet.
Zo zie je maar weer, zelfs als je er niet mee bezig bent kan het gebeuren.
Ik wens je een hele fijne en mooie zwangerschap toe!
Liefs Eva

Gefeliciteerd meid!
Het is je van harte gegunt!

Ik wens je een hele mooie zwangerschap toe.

Hoi meid,

Van harte hoor! Goed om te lezen dat het na 16 mnd ook spontaan kan lukken (wij zijn ook ongeveer zo lang bezig). Zat je al in de MM of niet?

Geniet ervan!

Groetjes Noor

Van harte gefeliciteerd meid en geniet van de komende maanden!
Suus

Bedankt voor deze lieve reacties! Ik kan zelf alleen maar giechelen en steeds de test bekijken. Ik hoop echt dat jullie ook allemaal snel zwanger worden.

Noor: We zaten nog niet in de MM, maar ik wilde wel vanaf deze menstruatie gaan tempen, en de persona gaan gebruiken. Mijn vriend en ik hadden afgesproken dat als we over 3 maanden nog niet zwanger waren, we de eerste stappen zouden nemen...Zit jij al in het circuit dan?
Het stomme is wel dat het weer blijkt te kloppen, deze maand teveel aan ons hoofd gehad en dan floeps...! Heel gek.

Iedereen boel succes!
Duin

Hey Duin,

Ja wij zitten al in de MM, moet 12 juni een kijkoperatie ondergaan, voor de rest is alles goed. Hoop dat ik deze maand ook zwanger ben, dan hoeft de operatie niet. Jij in ieder geval een fijne zw. schap gewenst, het is je van harte gegund na zo'n zware maand!

Groetjes Noor

Van harte gefeliciteerd!!!! Geniet er saampjes lekker van!!! Wij hadden gister een positieve test in handen en we zijn echt super happy!!!!

Liefs Lientje

Terug
Bovenaan