Hoeraaah ook een oktober mama!!!

Hoi Dames.

Ook ik mag me voorzichtig melden, vanmorgen een heel licht 2de streepje. ga maandag nog een keer testen hopend op een duidelijke, duurt bij mij zowie zo altijd langer voor ik een duidelijke streep heb.

Volgends de berekeningen 11 oktober uitgerekend.

Hoeveelste ronden zijn jullie??
Bij mij is dit onverwachts door de pil heen.
Maar zeker welkom.

Wel de nodige klachtjes herkenbaar???

- wat gespannen borsten
- steken en zeurende onderbuik (net boven schaambeen)
- boeren en oprispingen
-gloeiend gezicht
- met vlagen beetje misselijk

Een goede zwangerschap gewenst :)

hoi dingetje32.
van harte gefeliciteerd,de club groeid al aardig.
ik zit nu in de zesde week van de eerste.
klachtjes zeer herkenbaar,vooral de gespannen borsten,zeurende onderbuik,en vlagen van misselijkheid maar gelukkig hoef ik niet te spugen.

liefs sofia

Gefeliciteerd!

Ik ben 2 oktober uitgerekend en heb de 23e mijn eerste echo. Heel spannend!

Pijnlijke borsten en krampjes in mijn onderbuik. Gelukkig nog niet misselijk geweest.

Gr. Mirjam

Hoi meiden!!

Jullie ook gefeliciteerd!!
voor mij is het de 4de alweer maar toch blijft het spannend en ohhww zo een ongeloof :)

Tevens ook echt de laatste dus extra van genieten :)
Best gek eigenlijk, de jongste wordt alweer 4 en toch weer andere niet herkenbare klachten die weer meespelen , stond net onder de douche en zag dat het rondom mijn tepels donkerder was dus meteen speuren op internet haha en hoort er dus ook bij, heb ik de vorige keren echt niet opgelet:-(

Ik heb momenteel veel last van boeren en dat heb ik normaal nooit, zodra ik wat gegeten heb of opsta begint het weer, herkennen jullie dit ook?? voel me er soms wat ongemakkelijk bij omdat het er echt gewoon uitschiet haha.

Hele fijne avond allemaal

liefs Bianca

Terug
Bovenaan