Hoest met iedereen

Zo, ik dacht laat ik eens iets opstarten, het is zo rustig op de mamaclub :).

Hoe gaat het met iedereen, al genoeg van of nog niet..

Ik begin het steeds zwaarder te vinden, mijn buik drukt alles naar beneden en hierdoor voelt het allemaal niet zo prettig, nou, en ik moet nog 2 maanden, dus dat wordt nog wat. Maar ja, zolang je nog kan lopen en het kindje lekker blijft zitten waar die hoort, dan is het allemaal prima.

Vanaf maandag nog 4 weken werken, en ik kijk ook heel erg uit naar mijn verlof. Kan ik lekker alle laatste dingetjes gaan kopen op mijn eigen tempo. Ook heb ik heel veel zin in de feestdagen, zal wel mijn wijntje missen, maar het is even niet anders.

Nou tot zover maar weer.

groet
Mariska
 
Ik ben er eigenlijk een beetje klaar mee. Nog 9 weken en 5 dagen, maar pfff, het wordt nu echt toch wel zwaar. Mijn buik zit in de weg en ik wil mijn eigen lichaam weer terug. Het getrappel in mijn buik vind ik heerlijk, maar alle andere andere klachten kunnen me gestolen worden.....Ik moet nog 3 weken werken, tot aan de kerstvakantie en dan gaat mijn verlof in en dan hoef ik pas begin mei weer te beginnen. Ik kan niet wachten!

En ook ik zal met de feestdagen mijn wijntje missen, maar op de site www.alcoholvrij.com kun je hele lekkere alcoholvrije wijntjes kopen die echt heel lekker zijn. Ik ga in ieder geval wat inslaan met al die feestdagen in het vooruitzicht.
 
hier gaat het redelijk ik moet nog 11 weekjes,waarvan 4 weekjes werken mag met vervroegd zwangerschapsverlof aangezien we gelukkig genoeg personeel hebben.
ga wel vanaf maandag ipv 28 uur per week nog maar 15 uur per week werken heb behoorlijk last van mijn onderrug en stuit,en het werk in de zorg is best belastend dus een beetje rustiger aan doen!
alles komt goed!
 
Hay hay,

Het is zeker rustig hahaha.

Hier gaat het goed. Ik merk nu ook dat ik het zwaarder wordt met lopen etc. De buik gaat nu echt in de weg zitten.....
Verder ben ik erg gewent geraakt aan mijn middagslaapje als ik vrij ben.......knap ik echt van op, even opladen. Ik heb het idee dat hij bezig is met indalen.........voel erge druk op mijn blaas en af en toe beste steken.....soms trekt mijn buik ook flink samen en dit doet ietsje pijn.....

Verders moet ik zeggen dat het echt heel goed gaat, voel me goed verder.......wel veel sneller moe!

Ik begin nu benieuwd te worden naar hoe hij eruit ziet..............daar kan ik soms heerlijk bij wegdromen.......ons jongentje........

Liefs Jessica
 
Hoi,
Ik vind het wel pittig op het moment. Ben pas 27 wk, maar door mijn bekkeninstabiliteit al flink beperkt. Na de kerst ga ik volledig de ziektewet in, dus dat zal wel schelen in ieder geval. Want een weekend als deze trek ik niet zo goed, een ziek kind, manlief heeft vroege diensten en ik late diensten. Dus 's nachts slecht slapen en mijn zoontje heeft mij ook al aangestoken dus ik voel me ook al beroerd. Naja, nog even doorbijten he!
En ik heb een behoorlijk drukke baby, dus dat getrappel ben ik af en toe goed zat! Maar goed, alles voor een gezonde baby!
Liefs,
Mar
 
Hier gaat het prima! De rust die ik heb zonder mijn werk en alleen mijn stage geeft me een energieboost! Ik merk dat het mijn bekken heel veel goeds doet en ik kan haast zeggen dat ik er bijna geen last meer van heb, mits ik rustig aan blijf doen. Mijn buik zit echt aan de voorkant en je ziet eigenlijk alleen en profil dat ik zwanger ben.
Ik klungelen thuis heerlijk wat aan, ben het geboortekaartje aan het ontwerpen, aan het breien en lekker met de hond bezig.

Merk wel dat ik nu bijna 28 weken ben, weer iets eerder moe, af en toe wat last van de banden, maar vooral gezonde spanning voor wat komen gaat....
 
Hallo allemaal!

Met mij gaat het zijn gangetje; ik ben inmiddels volledig gestopt met werken vanwege mijn bekkeninstabliteit. Ik ben nu ruim 31 weken en ik merk dat mijn energie weer terugloopt. Slaap weer heel veel. Babykamertje is bijna klaar op wat schilderwerk en een lamp na.
Vanmorgen de intake van de kraamzorg gehad (omdat het de tweede is doen ze dat hier telefonisch). Dus kan nog wat laatste dingetjes gaan kopen (zoals een extra ijzeren kruik).
Ik heb verder veel last van bandenpijn en harde buiken. Hoort er allemaal bij zullen we maar zeggen ;-)
Verder ben ik ook heel benieuwd naar ons kleine jongetje ;-) fantaseer en droom wat af...:)

Liefs, Kirsten
 
Ik ben echt gesloopt en ben er eigenlijk ook wel klaar mee. Laat maar komen, denk ik wel eens. Maar goed... Beter is natuurlijk om nog een flink aantal weken in de buik te blijven zitten. En dat wil ik dan natuurlijk ook, want een gezonde baby willen we allemaal.
Maar die buik zit in de weg, ik moet 's nachts alsmaar plassen, het zorgen voor mijn twee andere knullen wordt steeds zwaarder en na zo'n Sinterklaasweekend en een zieke man in bed... pfff. Ik wil een borrel! haha!
Nog 9 weken te gaan. Ik zal blij zijn als het januari is. Dan kan het echte aftellen gaan beginnen.
 
Terug
Bovenaan