Hoestaanvallen

A

Anoniem

Guest
Morgen ben ik 38 weken zwanger en dus een beetje aan het aftellen tot het grote moment. Nu heb ik afgelopen week een griepje opgelopen waardoor ik nu de hele dag verschrikkelijk aan het hoesten ben. Ik hoest bijna mijn longen uit m'n lijf, maar durf daar de verloskundige niet voor te storen op een zondag. Ben bang dat zij ook niet zoveel voor mij kunnen betekenen. Nu vraag ik mij eigenlijk af of iemand weet of dit gehoest veel kwaad kan voor de baby?

groetjes,
Dexie

Ik heb pas van iemand gehoor die ook erg hoesten naar de huisarts is geweest. Het was bij haar inderdaad niet goed dat ze zoveel hoesten en kreeg hiervoor medicijnen. (het kind schudden te veel door het hoesten)
Maar als je twijfelt zou ik of de huisartsenpost of de verloskundige bellen.
Sterkte!

Vervelend he dat hoesten. ik heb het zelf vande week ook erg te pakken gehad. ik ben nog niet zo ver als jij 33 weken. Ik kreeg er wel harde buiken van enzo. Ik weet niet of het kwaad kan. Ik denk het eigenlijk niet maar voor de zekerheid kun je rustig bellen. Daar zijn ze voor.

Beterschap

Inmiddels heb ik contact gehad met de verloskundige en volgens haar kan het hoesten geen kwaad voor het kindje. Het vruchtwater zou de schokken moeten opvangen. Dus we gaan lekker verder om de verkoudheid uit het lichaam te krijgen voordat de bevalling begint.

Terug
Bovenaan