hoestaanvallen

pppfff hebben jullie kids er ook zo'n last van naast de gebruikelijke verkoudheid?

vooral s'nachts hoest karlijn zich de longen uit d'r lijfje tot overgeven aan toe maar ook overdag is ze aan t blaffen
ze heeft al wat bloed opgehoest en ook floor is begonnen met hoesten
word er gek van! zo zielig
hoestdrankjes werken niet
heb voor morgen een afspraak gemaakt bij de dokter en hopelijk kan hij lijn wat geven voor dat gehoest

verder is ze gewoon vrolijk en niet ziek of zo op een beetje verkouden na
hoop dat t snel over is

sorry moest t ff kwijt hihihi

liefs maurilla

Vervelend zeg! Hier gelukkig geen hoestaanvallen. Goed dat je even met Karlijn naar de huisarts gaat, want als ze zo hoest is het toch goed om even te laten nakijken, zeker als ze wat bloed ophoest!!
Laat je even weten wat eruit komt, bij de huisarts?
Groetjes!

Vervelend zeg! Hier gelukkig geen hoestaanvallen. Goed dat je even met Karlijn naar de huisarts gaat, want als ze zo hoest is het toch goed om even te laten nakijken, zeker als ze wat bloed ophoest!!
Laat je even weten wat eruit komt, bij de huisarts?
Groetjes!

mmm das idd niet zo mooi nee.
idd goed dat je even naar de arts gaat.
even naar haar longetjes laten luisteren.

sterkte ermee.

liefs, do

mmm das idd niet zo mooi nee.
idd goed dat je even naar de arts gaat.
even naar haar longetjes laten luisteren.

sterkte ermee.

liefs, do

Hoi,
Hier zijn ze ook nog wel wat verkouden, maar niet wat jij beschrijft, idd goed om ff naar de ha te gaan, ben benieuwd wat hij zegt!
Ik heb trouwens druppels van bisolvon, die maken wel het ophoesten gemakkelijker, weet niet of je dat al gebruikt?

Gr MJ

hoihoi

het hoesten komt vanuit haar keel en niet vanuit haar longen dat hoor je heel duidelijk
ik geef haar al 10 dgn nattermann hoestdrank maar t helpt niet

denk dat ik na huis ga met een t is maar een verkoudheidje maar zulke hoestaanvallen in de nacht vind ik niet prettig vooral niet met bloed erbij
ben ook benieuwd wat ie zegt

ps MJ heb je een pb-tje gestuurd via hyves

liefs maurilla

Hoi hoi,

Wat ook weleens helpt is hoofdeinde wat hoger leggen en een flesje met drinken in bed. Dat helpt bij Myrthe vaak.
Heel veel sterkte ermee, laat je morgen ff weten hoe t was bij ha?

Liefs Irene

Terug
Bovenaan