Hoestdrank

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Mijn zoontje van 9,5mnd is nu heel erg verkouden en hoest daar ook erg veel bij.
Nu is mijn vraag kan ik hem een hoestdrankje geven? Het is zo zielig als hij zo aan het hoesten is ik ben bang dat hij er nog een keertje in stikt.

Grt José mv Martijn

Hai José.

Hij mag wel een hoestdrankje hebben hoor. Ik heb er 1 thuis staan van de Kringapotheek met thijm erin. Als Lune heel erg aan het hoesten is, krijgt ze 2x per dag een klein theelepeltje. Dit heb ik gevraagd aan de dokter, en die zei dat het mocht, vandaar.

Groetjes Jolien

Ja hoor, je kindje mag best hoestdrank. Als je naar een apotheek gaat, dan kunnen ze je daar goed vertellen wat geschikt is voor je kindje. Ze zullen vragen wat voor een hoest ze heeft (vastzittende hoest, kriebel hoest etc) en dan iets advieseren.
Als Bas verkouden is krijgt hij soms Tusikind van VSM. Het helpt altijd goed en ik gebruik graag homeopatische middelen voor hem.

Groetjes, Karin

PS: Bij een drogist hebben ze natuurlijk ook hoestdrank, maar ik zou toch even bij de apotheek binnen lopen, daar geven ze écht beter advies!

Terug
Bovenaan