Hoesten 10 weken

<p>Mijn baby is nu 10 weken oud. Sinds vorige week heeft hij af en toe enorme hoestbuien. Hierdoor heeft hij zelfs een aantal keer over gegeven. Ook drinkt hij zijn flessen niet meer altijd leeg. Hij heeft alleen s avonds een temp van 38 maar overdag niet. Ben al met hem bij de huisarts geweest, maar dat is ondertussen ook een week geleden. Het is heel lastig in te schatten want verder is hij wel heel vrolijk.</p><p>Neusspray geef ik al. Je mag bijna niks bij zo'n kleintje.</p><p>Iemand tips? </p>
 
Hier hetzelfde. Is begonnen toen hij 9 weken was en is ondertussen 13 weken. Ook bij de huisarts geweest. Zolang hij groeit en vrolijk is is het goed.
 
Pff eng hè? Ik heb eigenlijk geen advies maar lees even mee. 
Mijn kleintje van 3 weken hoest vandaag ineens heel lelijk en is haar stemmetje kwijt (hees huiltje). Haar grote zus hoest ook al een paar dagen en had hoge koorts, dus ik vrees het ergste. Doodeng bij zo’n kleintje.
 
Om zn neusje open te houden zou je naast neusspray trouwens ook een ui naast zijn bed kunnen zetten.. 
 
Hier al 5 weken of langer aan de gang bij onze kleine van 5 maanden...
vandaag ook ter check bij de huisarts maar kan van het ene na het andere virus komen. Gelukkig hoest hij alleen en is verder een goede eter en geen braken. Soms hoor je hem ook keihard als een motor geluid maken om slijm los te krijgen. Het is heel sneu maar je doet er niks aan. Neusspray en douche stomen doen wij en het bedje wat omhoog bij het hoofdeind.
 
Terug
Bovenaan