Hoesten gevaarlijk?

<p>Hoi, </p><p>Ik ben herstellende van corona en vandaag 10 weken zwanger. Ik had alleen verstopte neus en hoesten. Nu hoest ik nog steeds heel erg en je mag ook zo weinig tegen het hoesten. Is dit gevaarlijk voor mijn baby? Omdat er toch continu druk op je buik staat? </p>
 
Nee hoor, heb ik ook gehad. Ik verloor bij elke hoest ook urine. Heb toen de VK gebeld omdat ik dacht is dit wel urine??

Toen zei ze dat hoesten geen kwaad kan, ik had kriebelhoest en heb noscapect twee dagen geslikt.
 
Ik ben deze tweede zwangerschap een keer of 4 verkouden met hoest geweest. Een keer zelfs een flinke holteontsteking waarna de hoest 5 weken aanhield. Ook rond 9-14 weken. Ik pieste wat in mijn broek van het hoesten ? 
Maar de baby is al die tijd lekker blijven zitten. Ik heb wel eens gegrapt dat als ze geboren is, dat ik dan moet hoesten om haar in slaap te krijgen ?
Het kan geen kwaad. Maar het is wel erg lastig. Noscapect werkte voor mij niet zo, andere hoestdrankjes die je wel mag ook niet. Vooral veel kleine slokjes drinken, dropjes of zuurtjes, en niet buiten adem raken van inspanning. Geduld tot het over is. Virusjes kosten tijd. 
 
Kan ik nosapect gewoon kopen in de winkel?
stelt me welmgerust dat het dus geen kwaad kan. Maar afwachten tot het slijt
 
Ja, of de apotheek. Je mag het hebben maar de apotheek adviseerde mij het bij 1 pakje te laten. Heb er maar 5 gehad toen was het het weer te doen zonder.

Beterschap
 
Terug
Bovenaan