Hoesten houd niet op!

<p>Heeft hier iemand een goede tip? </p><p>Onze dochter van 2 jaar hoest nu al een maand of 7/8 en ik kan niks vinden wat werkt! Vandaag was het zo erg dat ze elke keer moest kokhalzen en nu ligt ze met hoge koorts op bed.</p><p>Onze flut dokter zegt dat zoveel kinderen dit hebben en dat er niks aan te doen is maar ik maak me nu toch wel zorgen. </p><p>Vind het zo zielig voor d'r want ze heeft er echt last van. Er moet toch iets zijn wat het hoesten een keer stopt?</p><p>Ik heb al een luchtbevochtiger gekocht maar dit helpt dus niet </p>
 
Hoi hoi,
 
Heeft je dochtertje het ook benauwd als ze aan het hoesten is? Mijn zoontje van 2,5 half hoest ook altijd veel en heeft het daar dan soms heel benauwd bij. Wij zijn naar de huisarts geweest omdat ik zelf een astma patiënt ben. Ze kunnen nu nog niet zeggen of hij dat ook heeft, maar hij heeft wel ventolin meegekregen om hem wat minder benauwd te maken. Het valt ons op dat hij daardoor ook minder moet hoesten.
Nu gaat het gelukkig al weer een hele tijd goed. Misschien helpt het ook voor je dochtertje.
Zo zielig dat hoesten :(
 
Hoi hoi,
 
Heeft je dochtertje het ook benauwd als ze aan het hoesten is? Mijn zoontje van 2,5 half hoest ook altijd veel en heeft het daar dan soms heel benauwd bij. Wij zijn naar de huisarts geweest omdat ik zelf een astma patiënt ben. Ze kunnen nu nog niet zeggen of hij dat ook heeft, maar hij heeft wel ventolin meegekregen om hem wat minder benauwd te maken. Het valt ons op dat hij daardoor ook minder moet hoesten.
Nu gaat het gelukkig al weer een hele tijd goed. Misschien helpt het ook voor je dochtertje.
Zo zielig dat hoesten :(
 
Wat ontzettend zielig! Het gaat echt door merg en been als je dat hoort. Als kind zijnde heb ik een jaar lang gehoest, geen arts wist wat ze met me aan moesten. Na dokters en ziekenhuizen gehad te hebben is mijn moeder met me naar een homeopaat gegaan en het klinkt onwerkelijk maar na een paar keer was ik ervan af! Ik zou het eens proberen, baat het niet dan schaadt het niet.
 
Hier heztelfde, al vanaf de geboorte. Ik kreeg te horen dat het bij hem hoort. 
Nu bij mijn andere zoontje ook weer. Tot kokhalzen aan toe.
Luuf al geprobeerd voor het slapen gaan?
 
Second opinion aanvragen van een andere huisarts? Volgens mij heb je daar ook gewoon recht op. Of in het weekend naar de huisartsenpost, dan kijkt er iig een ander naar. Maanden achter elkaar hoesten lijkt mij niet erg gezond... En super vervelend voor haar. 
 
Terug
Bovenaan