Hoesten tot in de treuren

<p>Goedemorgen mama's</p><p> </p><p>Ons meisje (9mnd) is al een paar weken goed verkouden (net als mama) alleen afgelopen nacht begon ze heel erg te hoesten. He hoort het echt borrelen als ze hoest dus ik. Denk dat ze last heeft van vastzittend slijm. </p><p>Ik vind het zo sneu voor haar, overdag hoest ze wel eens maar zodra ik haar in bed leg begint het. Ze wilt heel graag slapen maar hoest zichzelf wakker. (Logisch) ik ging vannacht even bij haar kijken wat resulteerde in, ik wil alleen nog maar mama. Ben met haar naar beneden gegaan en heb haar op mn borst gelegd in zo'n houding dat ze niet plat lag, maar nog steeds bleef ze erg veel en hard hoesten. Uiteindelijk zijn we samen op de bank in slaap gevallen en werd ze na 3 uur slapen weer wakker met opnieuw gehoest. </p><p>Ik lees verschillende meningen en ervaringen over hoestdrank. Hebben jullie hier ervaring mee? </p><p>Ik zou het zo fijn vinden voor haar dat ze gewoon een beetje kan doorslapen aangezien het altijd al zo'n vroeg vogeltje is. </p><p>Mocht iemand tips hebben  tegen een overdosis snot, en een hoop gehoest hoor ik dat graag. </p><p>ter aanvulling, ik ben gisteren met haar bij de huisarts geweest en ze is "gewoon" verkouden. </p><p>Liefs,</p>

Wat vervelend dat ze zo moet hoesten. Ik vind dat altijd zo zielig voor die kleintjes :(
Ik heb een siroop van vsm (tussikind, dacht ik). Dat verzacht een beetje, waardoor het hoesten wat minder wordt. Dat hielp hier best goed toen onze zoon zo enorm moest hoesten. 

Terug
Bovenaan