Hoesten

<p>Hi allemaal,</p><p>Onze zoon (15mnd) is nu 3 dagen flink aan het hoesten. Slapen lukt zowel overdag als snachts niet omdat hij zich steeds wakker hoest. Hij blijft maar hoesten aan de lopende band. Heel zielig. <br /><br />Waarschijnlijk is het uitzieken, maar hebben jullie nog ideeën wat we kunnen doen? <br />Bedje staat wat omhoog, beker water in zijn bed gelegd, neus druppels en Luuf gesmeerd. </p>
 
Misschien een doorgesneden ui. Wil soms ook helpen. Sowieso vaak zijn bed verschonen zodat er niet als hij ook snotterd dat nog op het bed zit. Bij ons zoontje hielp het vaak ook om ff lekker onder de douche te staan, door de stoom komt het allemaal goed los en sliep hij vaak ook beter. Hij heeft nu een puffer omdat het een beetje chronisch aan bleef houden. ( nu al zo’n 3 maanden)
 
succes hopelijk word het snel beter
 
Ja als het zo blijft zou je idd een puffer kunnen vragen. Verder hebben wij een humidifier op de slaapkamer waar we dan eucalyptus druppeltjes in doen (die kun je ook in een bakje water doen en in de buurt zetten). Verder idd ook de baby luuf, ui, matrasje omhoog.. Sneu voor die kleintjes hè! Ik gaf laatst in de nacht ook sinaspril, dat smeert een beetje de keel en ik vermoedde dat hij ook pijn aan z'n keeltje had en daardoor ook wakker werd van hoesten. Toen sliep hij ook een paar uur weer even lekker. Succes!!
 
Hier hetzelfde verhaal de afgelopen dagen. De opvang gaf ons het advies om VSM Tussikind te gebruiken. En ik moet toegeven, het werkt fantastisch! Gisteren bleef ze zichzelf wakker hoesten, vanavond geen kuchje gehoord en ze slaapt heerlijk. 


Succes! 
 
Wij zijn gestopt met het geven van melk. Hij krijgt nu alleen nog zuivel met zijn havermout pap,  boterham kaas en yoghurt. Maakte bij ons een wereld van verschil en hoest helemaal niet meer
 
Hier helpt voor het slapen gaan Daro hoestsiroop wel of een klein druppeltje honing in een beker warme thee. Verder op advies van de huisarts over gegaan op geitenmelk.. 
 
Terug
Bovenaan