hoesten

Onze dochter lisa nu ruim 8 maanden, is sinds een week of 4 erg aan het hoesten. Ben al een paar keer bij de dokter geweest, maar deze kunnen niets doen. De longetjes zijn schoon.

ze heeft er vooral 's nachts erg veel last van en wordt natuurlijk wakker door het hoesten(en wij ook). Hoestdrankjes hebben we al geprobeerd.

Heeft iemand nog een idee??
 
Het is moeilijk vooral als niets helpt. Is ze verder ook nog verkouden? Want dan kan je misschien haar hoofdeinde van het bed wat ophogen en een ui naast haar bed zetten.

Misschien dat je ook eens kan kijken wat voor een hoest het is. Hoe vaak ze er last van heeft en hoe erg ze er bv in blijft hangen. Dan heb je wat extra info voor de dokter.

En als niets helpt en je denkt dat ze er echt beroerd van is dan kan je misschien een kuurtje krijgen.

Groetjes joyce mama van Mara
 
ja bisolvon hebben we al geprobeerd, we hebben het idee dat het daar alleen maar erger van is geworden. Gisterenavond hebben we haar bedje opgehoogd met 2 boeken en vannacht heeft ze bijna niet gehoest.

bedankt
 
Hoi Corina,

Dat is mooi om te horen zeg dat zal wel lekker geweest zijn om te kunnen slapen ook al kan ik me voorstellen dat je toch een beetje zorgen maakt als het zo lang stil is.

Ik hoop dat het zo blijft. En dat het wat minder word.

Groetjes en succes
 
was inderdaad wel even lekker weer een hele nacht allemaal doorslapen!! En inderdaad ik maakte me ook wel zorgen hoor, was blij dat er rond een uurtje of 5 een hoestje kwam

groetjes
 
Terug
Bovenaan