Hoesten

Hoi allemaal,

Wolf (8 weken) is sinds gisteravond ineens ontzettend aan het hoesten. Echt van die kleine hoestbuien van een aantal keren, hij krijgt het niet echt benauwd heb ik het idee.
Zijn neusje is al sinds de geboorte wat snotterig, sommige dagen meer dan anders maar hij kan wel gewoon goed ademen. CB zei dat dit niet erg is.

Maar nu met dat hoesten erbij. Kan ze morgen pas weer bellen, was nu geen verpleegkundige aanwezig en bureaudienst was niet te bereiken.

Wat denken jullie? Gewoon verkouden? Waar moet ik op letten en wat kan ik (alvast) doen?

Groetjes,

Lein
 
Ik heb precies het zelfde gehad met mijn zoontje.
En elke keer als ik dacht dat het over was dan begon hij weer met hoesten en werd hij weer verkouden.
Ik ben naar mijn huisarts gegaan en die heeft me een baby inhaler gegeven, dat is een puffertje (net zo als je altijd bij asma patienten ziet) die doe je in een soort plastic koker met een zacht mond stukje eraan die je op de neus en mond van de baby zet en dan moet die een paar ik inademen.
Dit heeft ontzettend goed geholpen en nu hoest hij nooit meer.

Succes ik hoop dat je er wat aan hebt.
 
Onze zoon is verkouden vanaf het moment dat hij naar de creche is gegaan. Inderdaad iedere keer als we denken dat het over is, begint het opnieuw. Volgens het cb en de huisarts kan het geen kwaad. Iedere verkoudheid is tenslotte een bouwsteen aan zijn weerstand. Uiteraard moet je als je het niet vetrouwt naar de dokter gaan. Jouw intuitie en moeder gevoel vertellen je het wel, als het echt niet goed is.
 
Terug
Bovenaan