hoesten

Hoi.Mijn zoontje van 10 weken is ook verkouden en hoest ook.Ik ben er mee naar de dokter geweest en het is eigenlijk heel logisch.Wij kunnen als we verkouden zijn het slijm weg schrappen uit onze keel die kleintjes niet dus gaan ze wat hoesten.Ook hoesten wij het slijm op zo ook hun.
Maar als je het niet vertrouwd moet je gewoon naar de dokter gaan.
Sucses
 
Bedankt voor jullie reacties. Ik ben er ook wel mee bij de dokter geweest. Die kan er niets aan doen en op zich is het wel logisch dat ze bij verkoudheid gaat hoesten. Het duurt alleen zo lang en ze zit nog steeds vol. Het is zo zielig bij z'n kleintje, dat hoesten en vol zitten.
 
Mijn lieve meid is ook verkouden.Ze hoest vooral 's nachts.Niezen gebeurt ook vaak.Ik ben met haar naar de kinderarts geweest.Ze kreeg een poedertje.Ik vind dat ze beter is.Alleen hoor ik haar af en toe nog hoesten.Ik vind het wel straf dat ze kon blijven lachen en brabbelen bij zo'n verkoudheid.Wij moeten dan antibiotica nemen en liggen suf in ons bed.Ze slaapt wel meer dan anders ,maar ik vind ze wel sterk zo'n klein boeleke.
 
Inmiddels ben ik weer met mijn dochtertje (van het eerste bericht), inmiddels bijna 7 wkn, bij de huisarts geweest. Het hoesten werden hoestbuien en ze bleef er bijna in, heel eng. Ze heeft nu antibiotica sinds gisteren. Spuugt dit er soms weer uit. Wat voor poedertje heb je van de kinderarts gekregen? Gelukkig he, dat ze toch al zo sterk zijn.
 
hoi ik heb nu een dochtertje van 6 maanden en is al 5 maanden verkouden 10 keer naar de dokter geweest maar konden er niets aan doen dus als je na de antibiotica kuur nog zo iets heb van is nog niet over moet je tussikind gebruiken van vsm dat sloeg bij haar ook aan en caltrivat van vsm is voor aanhoudende verkoudheid werk ook perfect succes, ik weet hoe je , je voelt
 
Terug
Bovenaan