Hoesten!

Pfff...ze is zooo zielig! Echt hardstikke verkouden! Neusje zit dicht en nu begint ze ook flink te hoesten..
Tot nu toe is ze nog niet ziek of verkouden geweest, terwijl hier iedereen in haar omgeving dat wel was, dus ze heeft het nog lang volgehouden vind ik.
Voor het verstopte neusje gebruik ik zo'n neusspray voor baby's, vind ze vreselijk maar het helpt haar wel. En verder smeer ik haar 2 keer per dag in met luuf (die baby dampo), hierdoor kan ze tenminste al wat vrijer ademen. Met de fles is het ook zielig, ze moet echt af en toe stoppen om op adem te komen...
Maar ik was me eigenlijk aan het afvragen of er ook iets is voor baby's voor het hoesten?? Volgens mij niet toch?!!?

Groetjes 4dec

Ik geloof wel dat er iets homeopatisch is voor babies. Maar dat zou je eens bij de drogist moeten vragen.
Zelf geloof ik daar allemaal niet zo in, het moet ook vanzelf weer over gaan. Maar het is wel heel vervelend. Chloë lijkt het ergste nu weer achter de rug te hebben. Zij heeft het inmiddels al weer 3 keer gehad.
Beterschap met haar.
Sil

Mijn huisarts zei dat een theelepeltje Thijmsiroop mocht. En van mijn moeder kreeg ik de tip een uitje klein te snijden en daar suiker over te strooien.
Het vocht wat je daarvan krijgt kun je ook gebruiken als hoestsiroop. Heb ik ook gedaan voor Iris en dat hielp super goed.

Terug
Bovenaan