hoesten

hoi dames,

mijn dochter heeft al 2 dagen een hele ernstige hoest. dinsdagavond heeft ze zeker een kwartier lang lopen hoesten (ik was werken). zelfs zo erg dat mijn man echt bezorgd was (en dat is hij niet vaak).
woensdagoverdag is het vrij rustig gebleven (volgens de oppas), maar woensdagnacht heeft ze van 00u tot 2u lopen hoesten met af en toe een pauze er tussen.
ook merk je dat het bij haar echt pijn doet als ze hoest (huilen).
nu heb ik voor morgen een afspraak gemaakt voor de ha, want vertrouw het toch niet helemaal.

nu is mijn vraag aan jullie, als ze vannacht weer zo aan het hoesten is, moet ik haar dan troosten of toch maar even laten huilen zodat ze sneller in slaap valt?
vind het maar lastig hoor wat je dan het beste kan.
 
Hoi hoi,

Dat is erg vervelend dat jullie meisje zo'n pijn heeft bij het hoesten.
Ik zou haar in ieder geval lekker troosten als ze vannacht moet huilen. Ze heeft pijn. voelt zich niet lekker en wil bij je zijn. Voor mij zijn dat redenen genoeg om haar te troosten.

Succes
Groetjes anninas
 
Klinkt als pseudo-kroep...Ben je al bij de HA geweest? Beetje stomen wil wel eens helpen en ik zou zeker troosten. Ze heeft toch pijn? Misschien af en toe een beetje laten drinken als verlichting voor haar keel? Sterkte er mee.
 
Hoi,

Ben je al bij de HA geweest? En wij zei hij? Soms helpt het ook om een zetpilletje te geven tegen de hoest. De spieren verslappen dan een soort van en daardoor wordt er minder gehoest. En goede hoestdrank van vsm of van natterman geeft ook verlichting in het keeltje.

Succes ermee!
 
Pseudokroep doet geen pijn, dus het lijkt me gewoon keelpijn met hoesten. Iets laten drinken kan ook verlichten.
Let goed op koorts.... als die boven de 38 komt moet je naar je HA bellen ivm met mexicaanse griep. flinke keelklachten en hoesten zijn daar symptomen van!

Sterkte!
 
Mijn zoontje hoest ook al een week, en heeft af en toe koorts. ( die wel te onderdrukken is met zetpil) Heb al een paar keer aan de telefoon gehangen met mijn huisarts en zie zegt steeds, de alarmsignalen zijn: suffigheid, geen eet of drink lust, koorts boven de 40 die niet te onderdrukken is met een zetpil, en hevig overstrekken. Nou is mijn zoontje super vrolijk, en lijkt er geen last van te hebben, maak me wel super veel zorgen.
 
ben inderdaad afgelopen vrijdag met haar naar de HA geweest. het is gewoon een flinke verkoudheid.
dus moet haar nu neussprayen en luuf op haar buikje smeren. en ik moet zeggen dat het al een stuk minder is geworden.
ze hoest nog wel, maar gelukkig niet meer snachts (is ook maar 1 avond geweest).

o ja, heb ook gelijk even info gevraagd over de mexicaanse griep. de ha zei dat het allemaal onzin verhalen op internet staat over de gevolgen van de mexicaanse griep.
hij zei ook dat als het echt zo'n gevaar is dan zal ik mijn eigen kinderen en mezelf toch ook niet laten inenten?
en op de site van www.rivm.nl staat alle info die belangrijk is over de mexicaanse griep
 
Hoi mijn naam is Daniëlle en we hebben een zoon van 2 jaar oud.

Het is ons eerste kindje dus soms zitten we met onze handen in het haar Wel het gaat om het volgende Rubin heeft net een kuur gehad voor het hoesten en is er net een week  van af geweest ,maar helaas is het al weer zo ver.

Is dit normaal of moet ik verder kijken dan mijn huisarts.

Zelf heb ik als kind astma gehad en ben bang dat hij het ook heeft
 
Terug
Bovenaan