Hoesten

Hallo allemaal, onze dochter van 15 mnd is sinds een paar dagen flink aan het hoesten. Overdag is het geen ramp, maar 's nachts is het zo zielig. Vanochtend kwamen we haar kamer binnen en zagen dat ze 'snachts van het hoesten heeft overgegeven (komt door de slijm, denk ik). Dat hadden we helemaal niet in de gaten! We geven haar een hoestdrankje en haar matras hebben we iets verhoogd. Heeft iemand nog andere tips?
 
hoi gingie,

ook mijn dochter heeft dit gehad.
ook inderdaad hoesten met overgeven aan toe. we hebben uiteindelijk een antibioticakuur gekregen en ik moet zeggen dat dat goed geholpen heeft.
gaat ze ook naar het kdv toe? want daar lopen ze ook veel ziektekiemen op.
esmee is nog steeds niet te oude, maar dat zet ik zo in een andere topic
 
Hoi,

Ons dochtertje hoest ook vrij vaak en 9 van de 10 keer heeft ze dan ook een oorontsteking. Dat heeft ze nu al 5x gehad en iedere keer ging het gepaard met flink hoesten, idd tot overgeven aan toe. Misschien een idee om even langs de huisarts te gaan om in haar oortjes te laten kijken.

Succes ermee

Petra
 
Hi,

Bedje omhoog zetten en bisolvon geven, werkt hier als een trein. Of even stomen (samen in de douche werkt hier heel goed) voordat ze naar bed gaat. En heb ooit wel eens ergens gelezen dat luuf ook helpt bij het verminderen van de hoest. Er schijnen ook zetpillen te zijn die hoest verminderen (de prikkel) en zou idd even naar de dokter gaan om na te laten kijken.

Suces ermee!
 
Terug
Bovenaan