Hoesten

Sam loopt al 2 weekjes te hoesten. eerst verkouden daar had ik neusspray voor. en dan nu het hoesten.
Wat kan haar geven? waar hebben jullie goede ervaringen mee?

Gr.Diane

Ik deed sowieso Luuf op zijn buikje en rugje smeren. Maar verder?!!? Je zou eens even langs de apotheek kunnen gaan en vragen of ze iets hebben, en anders even langs de huisarts. Het duurt nu al 2 weken, misschien kunnen ze iets voorschrijven! Succes en beterschap!

Groetjes!

Kiron hoest eigenlijk ook al weken. Soms wat erger dan de andere keer. Mijn huisarts vertelde dat ze daar niets voor hebben omdat niets geschikt is voor baby's.

Ik deed veel stomen als het erg is. Zodat hij het slijm wat makkelijker kan ophoesten. Soms kwamen er ook echt groene klodders mee (smakelijk).

Succes!

he wat naar! hoesten vind ik zo vervelend voor die kids. Toevallig is mijn dochtertje van de week flink aan het hoesten geweest, ik ben erg van de homeopatische middeltjes en heb tussikind van vsm gebruikt, dit mag ook bij hele kleine babytjes.
misschien kan je dat proberen, als je de gebruiksaanwijzing goed opvolgt, ze hoestte vooral 'savonds dus ben ze toen in de middag gaan geven tot in de avond, en het werkte echt super!
hoop voor jullie ook!
Verder inderdaad lekker douchen en de deur goed dicht doen, de stoom is ook lekker.
succes!

Terug
Bovenaan